cheizz Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) ik heb SA versie 2, als ik nu toch een mod er in zet via img tool vanaf welke handeling zou het bij versie 2 mis gaan. ik bedoel krijg je al een foutmelding als je via img tool iets doet of merk het pas als san andreas niet meer wil laden?? Bewerkt: 29 november 2006 door cheizz Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Het ligt aan de mod wanneer er iets fout gaat. Zodra het bestand dat veranderd is geladen moet worden kan het fout gaan. Dit kan dus zijn als je het spel laad, maar bijvoorbeeld ook als je in de buurt komt van een voorwerp waar je wat aan veranderd hebt. Je krijgt dus geen foutmelding op het moment dat je met img tool wat aanpast, maar pas als je GTA hebt opgestart. Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 ik heb SA versie 2,als ik nu toch een mod er in zet via img tool vanaf welke handeling zou het bij versie 2 mis gaan. ik bedoel krijg je al een foutmelding als je via img tool iets doet of merk het pas als san andreas niet meer wil laden?? Zoals HerrieM al zei, waarschijnlijk krijg je pas een foutmelding wanneer je SA opstart, met Versie 2 kan dit gebeuren, maar met kleine voertuigen mods maakt het meestal niet veel uit welke versie je hebt. Wanneer je grote mods zoals SA:MP of MTA wilt installeren kan je problemen hebben. Ik raad je aan om je spel gewoon even te downgraden door middel van een patch, dit is zo gebeurd en het geeft alleen maar voordelen. Je merkt er verder niet veel van, dus patch is hier te downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.