Robinsky Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ik had vroeger een ps1 daar speelde ik regelmatig gta 2 op, maar je kon er ook met een bepaalde knop scheten en beoren mee laten, weet iemand welke dit was, want ik speel het nu op de ps2 en kan het niet meer vinden ... Reageren
BigM Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 volgends de besturingen site van wikigta kan dat door op de pc op 's' te drukken over de ps1 versie kon ik er niks op vinden zie ook deze link voor alles over gta2 misschien kan je het gebruiken Reageren
Robinsky Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Whaha niemand schrijft natuurlijk nog iets over de ps1 denk Reageren
tiesto Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 volgends de besturingen site van wikigta kan dat door op de pc op 's' te drukken over de ps1 versie kon ik er niks op vinden zie ook deze link voor alles over gta2 misschien kan je het gebruiken ik heb gta 2 op de computer en bij mij is het tab maar miss is het op de playstation wel r3 (dan moet je de analog indrukken inplaats van bewegen) Reageren
Robinsky Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Okej thnx, Het heeft gewerkt.. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 R3, En daar naast, er is nog best wel een PS1 community hoor. De Nederlandse GTA2-scene zal verder ook niet uit veel mensen bestaan, maar voor de PS1 in het algemeen wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.