orange123 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Eej mensen, Ik had een vraagje. heeft er iemand een tool/trainer die je kan opstarten of mee opstart met SA. Maar het moet6 met een toets of klik te activeren zijn. En je moet het in het spel hebben. Waardoor je bijv auto kan spawnen, teleporten of andere cheats kan doen. Want ik wil geen gekloot meer met alt-tab enzo. En ik wil ook geen noobmode. Weet iemand wat thx orange123 Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Waardoor je bijv auto kan spawnen. Want ik wil geen gekloot meer met alt-tab enzo. En ik wil ook geen noobmode. Weet iemand wat Hier kun je een car spawner downloaden die je moet opstarten voordat je SA opstart. Je kunt nu van te voren ''hotkeys'' oftewel sneltoetsen instellen voor elke wagenn (Ctrl+Letter). Als je nu ingame op die sneltoets drukt, zal de gewenste auto voor je neus spawnen, zonder gekloot met Alt+Tab Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.