Jump to content

Gears of war sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Chelsea fan? :bier:

Het lettertype past wel bij je achtergrond. Je sig is een beetje leeg, maar je achtergrond vult dat een beetje op. Ik vind het lettertype dat je gebruikt hebt wel mooi. De render vind ik best wel leuk. Een 7.5/10

Bewerkt: door Armageddon
Geplaatst:

Marcus ziet er goed uit en de effecten zijn ook tiptop (voor zover ik dat kan beoordelen :D ). Ik vind het alleen zo jammer dat je met het onderwerp 'Gears of War' niks van de bruutheid van de game in je signature verwerkt. Je het Marcus met zijn geweer maar meer niet. Als ik jou was had ik een schuilende Marcus met een schietende Dom naast zich en op de achtergrond een paar Locust... Veel succes met je volgende signature's!

Geplaatst: (bewerkt)

heel mooie signature, maar hij is vrij groot neem eens een maatje kleiner ;)

toffe achtergrond en render.

7.5/10

ps: je sig is te groot mag maar 500x150 zijn, verander voor de moderators het zien! :puh:

>>> Door .Levi.: De signature zit niet in zijn handtekening. :) <<<

- aje dacht dat bovenste lijn van border het einde van het bericht was:P SORRY!:D

Bewerkt: door Nielok
Geplaatst:

Welkom naam genoot (ik heet ook bas :clown: )!

Mooi gemaakt. Je render is niet gweledig grenderd maar het is okay. Je achtergrond is zeer mooi gemaakt alleen de kleur blauw past totaal niet bij je render eerlijk gezegt. De text is mooi erin gezet en je hebt mooi de lichtere effect gemaakt bij je render. Je hebt ook ene mooie border.

Jammer genoeg heb je geen C4D renders... maar hij is wel goed voor 1 van je eerste:

78%

Geplaatst:

aan gezien me mattie robin wat zegt ga ik er dan ook maar voor he

oke :

bas_chelsea

Ik vind hem leuk maar het is denk ik een van de eerste

gears of war is een lauw spel maar door die signature

denk ik er heel anders over. Het plaatje dat jij hebt ui-

gekozen vond ik nou niet echt leuk . die achtergrond

paste er overgens er wel bij waar jij leuk je naam in hebt

laten vloeien

ik geef hem een 8

-------------------------------------------------------

ps: robinsky voortaan is het de bedoeling dat als je rate je er bij zegt wat je ervan vind en waarom je dat vind en dan moet je hem becijferen in >%< of cijfers 1/10 .

na een tijdje als je zo door gaat krijg je miss .levi. nog op je dak

om dat te verkomen zeg ik dit maar even voor in het vervolg want ik bespaar je liever een warning

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...