woutde7 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 waar kan je de adromade vinden Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Dit vliegtuig komt alleen maar voor in de missies 'Stowaway' en 'A Home in the Hills'. Dus je kunt hem verder in het spel helaas niet gebruiken. Je kunt wel bijvoorbeeld de n00bmode installeren, dan kun je hem wel spawnen. Reageren
Tunix Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Klik . EDIT: Froodooo was me voor. Bewerkt: 29 november 2006 door Armageddon Reageren
woutde7 Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 waar kan je die noobmode dowloaden?? Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 waar kan je die noobmode dowloaden?? De Noobmod kan je hier downloaden, er zit een autoinstaller bij dus het is niet lastig. Voor vragen problemen kan je hier terecht. Succes en veel cheat plezier! Note: met Noobmod moet je een nieuwe game starten, je savegames zijn dus niet meer bruikbaar. Als je dit niet wilt raad ik je de +151 trainer aan. Deze trainer heeft erg veel functies, en hier heb je geen kans op crashes, dit kan met noobmod nog wel eens voorkomen. Download de +151 trainer hier. (3e in de lijst) Ik geef de voorkeur naar die trainer. Reageren
woutde7 Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 bedankt noodmod doet het niet er staat steeds:de gecomprimeerde map is ongeldig of beschadigd ?? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Je hoeft niet per sé de noobmode ofzo...er zijn tientallen trainers daarvoor ikzelf gebruik de carspawner of zoiets...daarmee kun je ook ingame sneltoetsen instellen en dus ook de Andromad... whatever... spawnen. KLIK downloadlocatie KLIK Reageren
ikt Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Andadomadodalolz0rs is ook in het normaal beschikbaar. Ga naar CJ's house in LS. Loop naar binnen en save. Doe nét voor de deur de cheat: CPKTNWT druk snel na de W de T in. Je bent buiten, voer de Hydra cheat in. Vlieg naar boven, en daar zije als het goed is een vliegtuig met rooksporen. 1/3 geval is dit een Andodromadablabladodo. Je kunt het herkennen aan zijn witte kleur. Zoniet, herhaal de stappen. Als je bij 't vliegtuig bent, ga dan snel het vliegtuig binnen.* Voer meteen de health-cheat in. Dit is em: HESOYAM *=Ik weet dat het bijna onmogelijk is een vliegtuig te kapen. Maar het kán, Kjik maar naar de missie waar je de Shamal met een Dodo moet kapen. Het is moeilijk, maar het lukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.