Jump to content

eigen muziek

gta_fan_123

Recommended Posts

kun je je eigen muziek in vice city stoppen? in liberty city kon dat volgens mij wel dus ik denk dat het ook in vice city kan maar hoe zet je die eigen liedjes erop?? en als dat wel kan, kan ik dan nog steeds naar de originele liedjes + de muziek die ik erin heb gedaan luisteren?

Delen op andere websites

Dit is zeer zeker mogelijk in VCS, Pietje II heeft dat een tijdje terug perfect uitgelegd en ik zet het hier wel even voor je neer. Veel plezier ermee.

Je kan met de Rockstar Custom Tracks gewoon de nummers converteren zoals je dat deed bij GTA Liberty City Stories. Als je liedjes hebt geconverteerd naar GTA Liberty City Stories, dan zou er in jouw map "SAVEGAME" (op jouw PlayStation Portable) een map moeten staan genaamd "ULUS10041CUSTOMTRACKS". Hier staan dan de nummers in die jij naar GTA Liberty City Stories hebt geconverteerd.

Maak nu in dezelfde map ("SAVEGAME") een nieuwe map aan, die je "ULES00502CUSTOMTRACKS" noemt (het moet per se "ULES00502S92F0" zijn, want dit is de folder-code van GTA Vice City Stories). Converteer nu gewoon de nummers via de Rockstar Custom Tracks zoals je altijd al gedaan hebt, dan zullen ze nog altijd in de GTA Liberty City Stories folder belanden, maar dan zet je ze in de nieuwe map die je aangemaakt hebt (voor de duidelijkheid: de nieuwe map moet "ULES00502CUSTOMTRACKS" heten!). Als het goed is zou je nu je eigen nummers in GTA Vice City Stories moeten kunnen beluisteren.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

Dit is zeer zeker mogelijk in VCS, Pietje II heeft dat een tijdje terug perfect uitgelegd en ik zet het hier wel even voor je neer. Veel plezier ermee.
Je kan met de Rockstar Custom Tracks gewoon de nummers converteren zoals je dat deed bij GTA Liberty City Stories. Als je liedjes hebt geconverteerd naar GTA Liberty City Stories, dan zou er in jouw map "SAVEGAME" (op jouw PlayStation Portable) een map moeten staan genaamd "ULUS10041CUSTOMTRACKS". Hier staan dan de nummers in die jij naar GTA Liberty City Stories hebt geconverteerd.

Maak nu in dezelfde map ("SAVEGAME") een nieuwe map aan, die je "ULES00502CUSTOMTRACKS" noemt (het moet per se "ULES00502S92F0" zijn, want dit is de folder-code van GTA Vice City Stories). Converteer nu gewoon de nummers via de Rockstar Custom Tracks zoals je altijd al gedaan hebt, dan zullen ze nog altijd in de GTA Liberty City Stories folder belanden, maar dan zet je ze in de nieuwe map die je aangemaakt hebt (voor de duidelijkheid: de nieuwe map moet "ULES00502CUSTOMTRACKS" heten!). Als het goed is zou je nu je eigen nummers in GTA Vice City Stories moeten kunnen beluisteren.

Ik ga nu mijn psp aandoen(moet Gta vice city erin of niet?) en wil je 't dan ff stap voor stap uitleggen want ik snap er geen ene bal van, klinkt mij een beetje te ingewikkeld!

enne Liberty city had ik op de ps2, dus ik heb geen save game gemaakt

Delen op andere websites

Waar kun je die downloaden?

Klik =>hier<= om (ga naar het kopje 'Downloads') de Rockstar Custom Tracks v1.0 te downloaden. Let op: voer eventueel een leeftijd in die ergens begint in de jaren '70; mocht je nog minderjarig zijn en je voert je echte leeftijd in kan je de website niet openen (nooit meer, totdat je de minimum leeftijd behaald hebt).

Veel succes verder! :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Waar kun je die downloaden?

Klik =>hier<= om (ga naar het kopje 'Downloads') de Rockstar Custom Tracks v1.0 te downloaden. Let op: voer eventueel een leeftijd in die ergens begint in de jaren '70; mocht je nog minderjarig zijn en je voert je echte leeftijd in kan je de website niet openen (nooit meer, totdat je de minimum leeftijd behaald hebt).

Veel succes verder! :cya:

En hoe zet ik dat op mijn psp?

Delen op andere websites

Het is niet de bedoeling dat je Rockstar Custom Tracks op je PSP start. Je start het programma namelijk op je Computer en vervolgens laat je het programma al je liedjes die je in je Custom Track wil hebben aanpassen naar een .GTA formaat. Vervolgens zet je die .GTA bestandjes in de map ULES00502CUSTOMTRACKS die te vinden is in de map Savegames op de Memorykaart van je PSP. De geconventeerde liedjes kun je trouwens vinden in de map LUS10041CUSTOMTRACKS die zich ook in de map Savegame bevind.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...