Nielok Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Laatste tijd weer bezig met photoshop, Nailpin is bij ons op school langs geweest en heb met de foto's die klasgenoten hebben getrokken (hele mooie foto's) een sigje gemaakt ik heb het heel eenvoudig gehouden, weinig effecten enzo. en dit is de foto die werd getrokken: Nailpin alvast bedankt Reageren
.Antonio Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Hmm, is wel mooi gemaakt. Je hebt mooi die achtergrond wit gemaakt. Maar eigenlijk heb je niet zoveel gedaan. Achtergrond wit. Sterretjes erbij. Text erbij met leuk font. En een beetje geblurt bij je render. That's it... en je border is ook te dik. Maak de 1 px dik niet 2 . Ik vind hem wel mooi maar niet geweldig: 73% Reageren
BigM Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) ik heb niet echt heel veel verstand over hoe photoshop in zijn werk gaat aangezien ik er geen 800 euro eraan ga uitgeven maar volgends mij is deze signature een beetje makelijk en snel gemaakt maar je kent het gezegde kort maar krachtig want ik vind hem erg leuk gedaan leuk dat letertype aangezien je iets met een rock>star< doet en de sterren komen ook er nog eens rechts boven in erin trug het is een leuk geheel geworden . en je rockstar staat er ook precies er goed in leuke en mooie achtergrond waardoor het een groot geheel werd ik geef het een 9/10 want het ziet er gewoon leuk uit en het cijfer het helemaal waard goed weer 2,50 minuten verspilt van me leven Bewerkt: 30 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.