BigM Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Type: signature(handtekening) Stijl: - Grootte: de grote van de maximaale eisen van een signature(handtekening) op dit forum Plaatje: Tekst: voor de winaar van het cover &storyline contest 2006 Rand: Kleuren: goud de kleuren van een medaile Render: hoeft niet persee Extra: het moet zegmaar iets worden dat je aan iemand geeft als hij wat gewonnen hebt mijn aanvraag is zegmaar het zelfde als voor de winnaars badge van the gtaforum awards 2006 het moet aanvoelen als een beker dus met een goudkleurig tintje erin zal fijn zijn het plaatje heb ik weg gelaten omdat dat niet uit maakt als het maar een beker is (overwinnaars beker) sorry dat ik het zeg maar het duurt vrij lang en ik heb hem voor de contest voor 1 januari nodig dus voor de geene die hem voor mij maakt...... >>> Door .Levi.: Topictitel en titelbeschrijving zijn niet in orde.<<< Bewerkt: 3 december 2006 door .Levi.
~Mario~ Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Ik kijk nog wel even snel naar de sig. Bewerkt: 8 december 2006 door ~Mario~
Recommended Posts