Jump to content

Spookhuis


Ewoud

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    5

  • Ewoud

    4

  • Smooth

    3

  • -Richard-

    3

de meest noordelijkste en ook degene die het meest in het westen ligt???

Dit schreef ik: Het is het savehouse ten westen van Mille. Is ook het meest noordelijke save-house van de stad LV.

Dus ten westen van Millie (dat is een date van CJ). En toevalligerwijze is het ook het meest noordelijke savehouse van de stad LV.

Om het nog duidelijker te maken: het is het safehouse boven de tekst PILSON INTERSECTION op de kaart van SA.

Ja heb het gehijg gehoord ja.Komt zeker niet van CJ zelf af. Lijkt wel alsof het het huis zelf is.

Ik heb het gehijg ook gehoord. Maar ik speelde nte Dam And Blast, en daar hoorde ik hetzelfde...

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is dat gehijg wel degelijk van CJ.. je hoord het namelijk wel vaker, ik hoorde het bijvoorbeeld ook toen ik in de villa van madd dogg was.. en ook op andere plaatsen.. lijkt me sterk dat op verschijdene plaatsen iets of iemand in je nek loopt te hijgen :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er ook geweest. En het spookt er wel!

Ik heb daar de hele dag gestaan (in het spel) en s'avonds begon het gehijg pas.

Ik stond de hele tijd op de zelfde plek, dus cj was NIET aan het uithijgen.

en later hoorde ik het nog een keer terwijl cj aan het zingen was (dat doet hij als je even niets doet) en dat kan volgens mij niet. B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Volgens mij hijgt CJ alleen in het donker, dan word je op de minimap zwart en dan ben je niet tezien, met missies moet je soms ook sluipen enzo, dat sneaky gedoe en dan kan je je in het donker verstoppen, omdat als je in met zo'n sluip missie het licht bent houdt CJ zijn adem in, in het donker hijgt ie dan weer ff uit, dit is mijn theorie, Ik ga vandaag ook eens kijken in het hounted house...

Link to comment
Delen op andere websites

ik had et net ook in de rijschool...

Ik loop daar rustig naar binne hoor ik ineens heel hard gehijg ik kijke niemand te zien...en CJ was et ook nie.

ja dat hoor ik ook altijd als ik de rijschool binnenloop

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor dat gehijg in elke donker plek, zelfs bij de laatste missie.

Alleen het huis in "Prickle Pine" heeft nog wel wat meer dan gehijg, ga maar eens rond 1 uur s'nachts in de keuken naast een lamp gaan staan, die gaat dan vanzelf aan :wacko:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gehijg ook gehoord, om drie uur s'nachts .

Het gehijg klonk netzoals een duiker die lucht in en uitademd.

Dat was gehijg klonk haast hetzelfde als het gehijg uit de film Amsterdamd.(daar vermoord een duiker mensen in de gracht en hoor je dat gehijg ook.

best scary :unsure:

Bewerkt: door ivo
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...