erterer0 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik heb al een paar onnodige masten, en andere materialen verwijderd... hij heeft nu 5653 polys... Met vracht waarschijnlijkzo`n 7500... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 zeg, kun je misschien vertellen over hoeveel tijd je hem ongeveer gaat uitgeven? in verband met schema's snap je Reageren
erterer0 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Zo gaat de beta eruit zien... Ik zal proberen hem bandaag nog klaar te krijgen... Heb gmax opnieuw opgestart, tabs trug :$ Bewerkt: 18 december 2006 door erterer0 Reageren
slurfie Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Zo gaat de beta eruit zien... Ik zal proberen hem bandaag nog klaar te krijgen... Cool Bewerkt: 18 december 2006 door slurfie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 ziet er mooi uit, maar doe mij toch maar de vracht versie als je die gaat afmaken... nog veel succes! Reageren
erterer0 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik wil dus de dff exporteren... Ik heb al een coll gemaakt. Ik druks op dff io , selecteer de coll bij select coll. Ik druk op export dff en na een tijdeje staat er: Unable too convert: undifined too type: integer Plz help! Reageren
gybrus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Volgens mij moet je eerst de dff exporten met skipcol aan!! En dan de dff nog eens exporten met skipcol uit en dan als col de eerste dff selecteren. Let je er wel op dat het schip een lage col moet hebben en dummys!! Grats,Gybrus Reageren
erterer0 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Dummy`s zijn tog de plekken waar his beschadigt kan worden? Heb nog weinig verstand van car modden... Bewerkt: 18 december 2006 door erterer0 Reageren
gybrus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ook ja. Hmm ik weet eigenlijk niet hoe dat bij een beutke zit. Mischien idee om even de predator(als voorbeeld) Te openen en kijken hoe het daar zit. nu ik er over nadenk is dat een dom idee de predaor heeft een gun dus die zal dan weer een extra iets hebben. Probeer het eens met dat leuke rubberbootje.(sorry ik weet de naam even niet) Grats,Gybrus Reageren
erterer0 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Zover ik weet kunnen boten in gta niet beschadigt raken, ik zal morgen nog wel naar dummie`s kijken... De naam van het rubber bootje is dinghy... Bewerkt: 18 december 2006 door erterer0 Reageren
xgaming Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Begint er steeds beter uit te zien erterer0 Ik hoop dat je niet stopt want zo ver ik weet zijn er geen mods met zo'n grote boot Suc6 verder! Reageren
erterer0 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Ik verwijderede een paar polies bij de boeg, waardoor er een ``scheur`` in zat, ik heb het gefixt met een vervormde kubis... Nu is de boeg dus ******* lelijk... Als ik de dff selecteer ( met skipcoll) loopt gmax vast... Plz help! Bewerkt: 19 december 2006 door erterer0 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 hey enterer, ik had even een vrasgje, denk je dat je hem nog voor vrijdagmiddag af kunt hebben? omdat ik als die wel klaar is, mensen naar huis moet meenemen. dan gaan we hem testen of hij past in de film... Reageren
erterer0 Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Bijna klaar... Een probleempje als ik de geskipte dff selecteer loopt gmax vast Plz help... Reageren
yvea0 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 kom op! IEMAND MOET HEM HELPEN!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.