Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een paar onnodige masten, en andere materialen verwijderd...

hij heeft nu 5653 polys...

Met vracht waarschijnlijkzo`n 7500...

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • erterer0

    13

  • $NeoSyp$

    8

  • gybrus

    3

  • yvea0

    3

Geplaatst:

zeg, kun je misschien vertellen over hoeveel tijd je hem ongeveer gaat uitgeven? in verband met schema's snap je ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

pickhm9.png

Zo gaat de beta eruit zien...

Ik zal proberen hem bandaag nog klaar te krijgen...

Heb gmax opnieuw opgestart, tabs trug :$

Bewerkt: door erterer0
Geplaatst: (bewerkt)

Zo gaat de beta eruit zien...

Ik zal proberen hem bandaag nog klaar te krijgen...

Cool

Bewerkt: door slurfie
Geplaatst:

Ik wil dus de dff exporteren...

Ik heb al een coll gemaakt.

Ik druks op dff io , selecteer de coll bij select coll.

Ik druk op export dff en na een tijdeje staat er: Unable too convert: undifined too type: integer

Plz help!

Geplaatst:

Volgens mij moet je eerst de dff exporten met skipcol aan!!

En dan de dff nog eens exporten met skipcol uit en dan als col de eerste dff selecteren.

Let je er wel op dat het schip een lage col moet hebben en dummys!!

Grats,Gybrus

Geplaatst: (bewerkt)

Dummy`s zijn tog de plekken waar his beschadigt kan worden?

Heb nog weinig verstand van car modden...

Bewerkt: door erterer0
Geplaatst:

Ook ja.

Hmm ik weet eigenlijk niet hoe dat bij een beutke zit.

Mischien idee om even de predator(als voorbeeld)

Te openen en kijken hoe het daar zit.

nu ik er over nadenk is dat een dom idee de predaor heeft een gun dus die zal dan weer een extra iets hebben.

Probeer het eens met dat leuke rubberbootje.(sorry ik weet de naam even niet)

Grats,Gybrus

Geplaatst: (bewerkt)

Zover ik weet kunnen boten in gta niet beschadigt raken, ik zal morgen nog wel naar dummie`s kijken...

De naam van het rubber bootje is dinghy...

Bewerkt: door erterer0
Geplaatst:

Begint er steeds beter uit te zien erterer0 :D Ik hoop dat je niet stopt want zo ver ik weet zijn er geen mods met zo'n grote boot :D Suc6 verder!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik verwijderede een paar polies bij de boeg, waardoor er een ``scheur`` in zat, ik heb het gefixt met een

vervormde kubis...

Nu is de boeg dus ******* lelijk...

Als ik de dff selecteer ( met skipcoll) loopt gmax vast...

Plz help!

Bewerkt: door erterer0
Geplaatst:

hey enterer,

ik had even een vrasgje, denk je dat je hem nog voor vrijdagmiddag af kunt hebben? omdat ik als die wel klaar is, mensen naar huis moet meenemen. dan gaan we hem testen of hij past in de film...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...