Thundercover Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 kom op!IEMAND MOET HEM HELPEN!!! Waar slaat dit op Ik kan je niet helpen, want ik gebruik geen Gmax, maar 3ds Max. Probeer aan de hand van een tutorial voor 3ds Max hetzelfde te doen voor Gmax. Of stel je vraag in het GTA Textures en Modelling Help forum Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 hey gast, lukt het nog? Reageren
erterer0 Geplaatst: 26 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Door dat hij de coll niet kan openen waarschijnlijk niet Reageren
yvea0 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Omdat de boot erg groot is zal het voor veel bugs zorgen, Ik heb zo een soort mod gedownload, waar je een best wel groot schip had ( niet zo groot als deze ) Die ging Springen als je naar achteren gaat en dan stuurt. en dan vliegt hij oppeens ook weg, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.