Proximitus Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) Die kan je gratis downloaden van de Rockstar site, ik al even de link voor je opzoeken ga hierheen, daar staan ze tussen, veel plezier ermee Bewerkt: 10 december 2006 door Proximitus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PB_soldier Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 mijn favoriete game is san andreas omdat je daar heeeeeeeeeeel veel vrijheid hebt (behalve als de scootoe achter je aanzit) maar je begrijpt wel wat is bedoel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Gta san andreas veel vrijheid gans oproepen en tatoes van alles en Gta vice city stories 2e plaats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Syfes Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) Mijn favoriete game is San Andreas Waarom:omdat je daar alles kunt dat was de eerste keer waar je alles kon doen Greets Syfes Bewerkt: 12 december 2006 door Syfes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Ik vraag me af (niet om iemand te beledigen hoor) maar vinden de meeste mensen SA nou leuk om de mogelijkheden, de sfeer of het verhaal? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2006 Grand theft auto vice city lady's and gentlemen! Het straat gewoon een mooi heldere sfeer uit,de storyline is knap lastig,but im loving it IB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Mijn favoriete game is natuurlijk Grand Theft Auto Vice City Stories. Heerlijk spel met een hele goeie sfeer. en het is daar ook zo warm . Àu Revoir Giovanni, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Ze zijn allemaal toppie GTA 2 op PC & PS1/PSX = iets lastige besturing maar wel leuk en de nostalgie leeft weer op GTA 3 op PC = wel leuk alleen jammer dat de richter altijd aanstaat GTA VC op PC = is gigantisch leuk en geweldige sfeer alleen jammer dat er weinig extra's zijn als zwemmen. GTA SA op PC = leuke extra's zoals zwemmen, gokken, eten, jetpack, hydra alleen dat Niggah stijltje is niet geheel mijn stijl (alleen de muziek van snoop dogg en the game ) GTA LCS op PSP = leuke storyline en opdrachtgevers. alleen na storyline nogal saai GTA VCS op PSP = leuk om te zwemmen in de wateren van Vice City. en Empire Building is ook leuk en personage (Vic Vance) is gewoon DA BOMB Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2011 (bewerkt) Deze soort topic zit iets van 3 of 4 keer in de gta serie forum en mijn topic genaamd ''grove street families'' wordt verdomme weer gesloten, en die was gewoon populair aan het worden. Iedereen stemde en hij wordt weer gesloten en naar dit soort topics wordt weer niet gekeken. Bewerkt: 27 januari 2011 door android Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2011 Deze soort topic zit iets van 3 of 4 keer in de gta serie forum en mijn topic genaamd ''grove street families'' wordt verdomme weer gesloten, en die was gewoon populair aan het worden. Iedereen stemde en hij wordt weer gesloten en naar dit soort topics wordt weer niet gekeken. Geef me één goede reden waarom een topic uit 2006 gesloten zou moeten worden. En waarom bump je deze? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2011 Deze soort topic zit iets van 3 of 4 keer in de gta serie forum en mijn topic genaamd ''grove street families'' wordt verdomme weer gesloten, en die was gewoon populair aan het worden. Iedereen stemde en hij wordt weer gesloten en naar dit soort topics wordt weer niet gekeken. Zoals Dutchy3010 al zei in je topic: In tegenstelling tot je andere topic, Tijdperken, vind ik dit topic een beetje té specifiek. Het gaat slechts om één klein element van het hele spel, en dat lijkt me niet de bedoeling van dit forum. Dat soort kleine dingen kunnen makkelijk in de algemene GTA 5 topics. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2011 Wanneer je reeds een PM hebt gestuurd, kan je daarop ook antwoord verwachten. Een topic bumpen uit 2006 is dan he-le-maal niet nodig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts