Jump to content

wat is jou favoriete gta game en waarom ?

big-gangster

Recommended Posts

Ze zijn allemaal toppie _O_

GTA 2 op PC & PS1/PSX = iets lastige besturing maar wel leuk en de nostalgie leeft weer op

GTA 3 op PC = wel leuk alleen jammer dat de richter altijd aanstaat

GTA VC op PC = is gigantisch leuk en geweldige sfeer alleen jammer dat er weinig extra's zijn als zwemmen.

GTA SA op PC = leuke extra's zoals zwemmen, gokken, eten, jetpack, hydra alleen dat Niggah stijltje is niet geheel mijn stijl (alleen de muziek van snoop dogg en the game :clown:)

GTA LCS op PSP = leuke storyline en opdrachtgevers. alleen na storyline nogal saai

GTA VCS op PSP = leuk om te zwemmen in de wateren van Vice City. en Empire Building is ook leuk

en personage (Vic Vance) is gewoon DA BOMB

Delen op andere websites

• 4 years later...

Deze soort topic zit iets van 3 of 4 keer in de gta serie forum en mijn topic genaamd ''grove street families'' wordt verdomme weer gesloten, en die was gewoon populair aan het worden. Iedereen stemde en hij wordt weer gesloten en naar dit soort topics wordt weer niet gekeken. irri.gifduh.gif

Bewerkt: door android
Delen op andere websites

Deze soort topic zit iets van 3 of 4 keer in de gta serie forum en mijn topic genaamd ''grove street families'' wordt verdomme weer gesloten, en die was gewoon populair aan het worden. Iedereen stemde en hij wordt weer gesloten en naar dit soort topics wordt weer niet gekeken. irri.gifduh.gif

Geef me één goede reden waarom een topic uit 2006 gesloten zou moeten worden. En waarom bump je deze?

Delen op andere websites

Zoals Dutchy3010 al zei in je topic:

In tegenstelling tot je andere topic, Tijdperken, vind ik dit topic een beetje té specifiek. Het gaat slechts om één klein element van het hele spel, en dat lijkt me niet de bedoeling van dit forum. Dat soort kleine dingen kunnen makkelijk in de algemene GTA 5 topics.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...