Jump to content

Heel erg raar msn probleem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een msn account, dat niet meer wil aanmelden op MSN Messenger, maar wel op www.meebo.com

maar het probleem is dat het aan een contactpersoon ligt.

Ik weet niet welke, maar zodra die is toegevoegd, wil hij niet meer aanmelden bij messenger.

Ik had een nieuwe, en ik voegde een paar mensen toe, en toen daarna, vroeg ik een vriend om ff alles te importeren, en toen deed hij het niet meer op mijn PC.

Hoe kan ik erachter komen wie het is?

Geplaatst:
Ik heb een msn account, dat niet meer wil aanmelden op MSN Messenger, maar wel op www.meebo.com

Ik weet niet welke, maar zodra die is toegevoegd, wil hij niet meer aanmelden bij messenger.

Ik had een nieuwe, en ik voegde een paar mensen toe, en toen daarna, vroeg ik een vriend om ff alles te importeren, en toen deed hij het niet meer op mijn PC.

Je zegt zelf dat het een contactpersoon is, en dat het niet meer werkt zodra je die toevoegt. Een raar probleem.. Voeg de 'verdachten' eens één voor één toe en zo kom je misschien wel te weten wie het is. Slechte tip natuurlijk als je heel veel contactpersonen hebt.

Geplaatst:

Je zegt zelf dat het een contactpersoon is, en dat het niet meer werkt zodra je die toevoegt. Een raar probleem.. Voeg de 'verdachten' eens één voor één toe en zo kom je misschien wel te weten wie het is. Slechte tip natuurlijk als je heel veel contactpersonen hebt.

Je kan ook iedereen blokkeren en 1 voor 1 deblokkeren .. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...