Cosmo Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hallo ik heb zojuist de modern mod ge installeerd alleen ik zie geen verschil de lay out is wel veranderd alleen k zie geen andere auto's voor dat ik hem installeerde zaten er ook al mods in iemand ? mvg cosmo Reageren
Velaro Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hallo ik heb zojuist de modern mod ge installeerd alleen ik zie geen verschil de lay out is wel veranderd alleen k zie geen andere auto's voor dat ik hem installeerde zaten er ook al mods in iemand ? mvg cosmo Misschien heb je hem gewoon niet goed geinstalleerd. Lees eens goed de readme, en doe precies wat erin staat. Het kan ook dat het gewoon een modernere lay-out geeft aan je spel. Als je het nog steeds niet snapt dan moet je maar eens de readme online zetten. Reageren
Cosmo Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Maar kijk ik downloade hem en meteen kreeg ik de setup...... moe tik ook iets met die patch ? want ik snap er niks van en de mod lijkt me zeker de moeiete waard HEEEEEEEEEEEElp ?????????? Bewerkt: 30 november 2006 door Cosmo Reageren
Cosmo Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Allo ? EDIT: bij het laden krijg ik nu ook een fout van .exe Ik denk dat ik hem verkeerd heb geinstalleerd heb net gta sa opnieuw geinstalled n me savegames stonden er nog in :S maar nu krijg ik dus een fout bij het laden.. plz help ============= Iemand hier want ik wil het graag oplossen maar lukt niet egt als me post naar onderen schiet >>> Door Dutchy3010: Dan nog is dubbelposten niet toegestaan. Voortaan gewoon wachten tot iemand je wilt helpen. Berichten samengevoegd.<<< Bewerkt: 30 november 2006 door Cosmo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Welke versie van GTA heb je eigenlijk? Als je er niet zeker van weet welke versie je hebt, raad ik je aan »deze« patch eens te instaleren. Als de patch niet wil instaleren heb je hoogst waarschijnlijk al V1, anders moet je de patch even instaleren, je zorgt er dan voor dat je V1 krijgt. Je bent er dan ook zeker van dat je kan modden. Als hij het daarna nog niet doet ligt, het waarschijnlijk aan de mod zelf. Reageren
Cosmo Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Heb net me gta weer opnieuw geinstalled maar hij zegt al bij het patche dat die niks meer hoeft te doen.. wat is dan het probleem..? me savegame verwijderen ??? want hij loopt gewoon vast tijdens het laden... het is nog niet egt duidelijk Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Het ligt aan de mod zelf, want ik had mijn SA gedowngrad naar v1 maar........ het crasht telkens weer. Geen enkele manier is die mod goed echt waar ik meen het. Het ligt niet aan je SA maar aan die mod! Vreselijk veel bugs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.