Jump to content

Tupac

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

2pacv22yj6.jpg

Wat vinden jullie ervan? Ik veel tijd aan de achtergrond besteed. Persoonlijk vind ik Pac wat té ingeblend. m'n naam staat er tussen dus probeer het maar niet.

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst: (bewerkt)

Mooi gemaakt. Het is inderdaad te zien dat je veel tijd hebt besteed aan de achtergrond. Je render is inderdaad iets teveel ingeblend. Je kon misschien wat minder laten 'infaden' zegmaar. Je C4D is (weer) mooi (net als altijd (ben jaloers :duh: )). Je hebt niet teveel C4D gebruikt, maar toch genoeg om 't te kunnen zien. Alleen dat rode aan de linker kant en dat hele kleine paarse stukje rechts onder is niet zo mooi. Die kleuren passen er niet echt meer bij, dat had misschien anders gekunt ;) .

Ik kan je text niet zien, die heb je dus wel leuk verstopt. Meestal heb je je text wel leuk, maar ik daardoor rate ik niet beter of slechter...

88%

mooi gedaan, ik mis alleen een mooie border

Je hoeft niet altijd een border te doen. Hij heeft trouwens een border aan de boven kant. Borders kunnen ook verschrikkelijk lelijk zijn als je bijvoorbeld geen bij passende kleur erin doet ;)

Bewerkt: door .Antonio

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...