BigM Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hallo ik zie dat julie allemaal van die mooie signatures hebben maar allemaal gedaan met photoshop iedergeval vooral bij de meesten mijn vraag kun je echt met geen enkel ander programma het zelfde maken maar dan voor een lichter prijsje want die photoshop in prijs is gewoon niet normaal meer bij voorbaat dank Reageren
M4X Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hallo ik zie dat julie allemaal van die mooie signatures hebben maar allemaal gedaan met photoshop iedergeval vooral bij de meesten mijn vraag kun je echt met geen enkel ander programma het zelfde maken maar dan voor een lichter prijsje want die photoshop in prijs is gewoon niet normaal meer bij voorbaat dank Dat hangt er natuurlijk vanaf, ik zie wel eens mooie signatures met paint maar er is geen ander programma dat zo goed als Adobe Photoshop is, het is niet voor niets 900 euro. Ik heb hem dan ook via via met veel korting gekregen, maar ik wil hier niet weer over beginnen te discuseren. Paint Shop Pro kost volgensmij rond de 80 euro en hier kan je volgensmij ook leuke signatures mee maken. Maar het komt er dus op neer dat deze programma's aardig wat kosten, en dit vind ik ook redelijk als je ziet wat je er allemaal mee kan. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Je kan ook de trial eens downloaden, die is gratis. Je kan 30 dagen lang Photoshop gebruiken, dan is het wel gedaan. Dus zoek even op www.adobe.com en download de trial. Verder is Paint shop pro ook wel een leuk programmatje. Reageren
Robinsky Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Nou je hebt tog al best een goed programma.. die had ik aan je gegeven !!! K ben met dit programma al tevreden hoowr... Reageren
BigM Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ja maar als je met dat programma als wij hebben photofiltre mis je al gou de goede dingen zoals de brushes van photoshop en de zon belichting in paint shop ik heb ze allemaal ervaren in een trail die ik allemaal helemaal heb afgemaakt maar idd verlopig is dit programma genoeg Reageren
Froop Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Of kijk anders op http://www.gimp.org/ , is nog gratis ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.