yamaha yz 125 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 hallo ik heb hier 2 echte versies (nieuw) liggen van san andreas. telkens als ik de dvd in mn dvd lezer stop (16 x) loopt alles traag,vast. en hij kan het niet openen de dvd. dus hij kan hem gwn niet lezen,bij beide cd's. aan wat zou dit kunnen liggen? Reageren
Bassiej Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Welkom op het forum ! Als het bij beide DVD's is ligt het waarschijnlijk aan je DVD-speler. Probeer het eens op een andere PC, het zal denk ik niet aan je DVD's liggen, want dat moet wel heel toevallig zijn. Bewerkt: 29 november 2006 door Bassiej26 Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 halloik heb hier 2 echte versies (nieuw) liggen van san andreas. telkens als ik de dvd in mn dvd lezer stop (16 x) loopt alles traag,vast. en hij kan het niet openen de dvd. dus hij kan hem gwn niet lezen,bij beide cd's. aan wat zou dit kunnen liggen? Namens mij ook van harte welkom op het GTAForum Zo te zien ligt het niet aan de 2 Gta sa games Het is vrij duidelijk dat je dvd-speler hem niet goed kan laten draaien. Probeer eens andere games in je dvd-speler te laten afspelen (die ook 16x vragen) en kijk of dit het zelfde effect heeft als bij gta. Het kan zijn dat je Dvd-speler wat mankeert ga er is mee naar een plaatselijke computerzaak en vraag hoe dit kan komen en of hij ernaar wil kijken. Succes nog Groet gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.