.Antonio Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Ik open maar even een topic. Want ik wil weten weten waar de bikers angel te vinden is. AUB niet zeggen: Bij een empire building die veroverd is door de bikers want ik heb alle empire buildings al veroverd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 Bij een Empire Building-bedrijf van de Biker Gang staat altijd een Biker Angel geparkeerd. ----------------- Er staat een Biker Angel geparkeerd in de garage van Lance's huis, helemaal in het zuiden van Ocean Beach. Zie onderstaande kaartje. Veel succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 oven om pietje aan te vullen die motor staatpas bij de huis van lance na deze missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 wnr komt de maverick eigelijk op het helipad bij lance's huis te staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 wnr komt de maverick eigelijk op het helipad bij lance's huis te staan? Ikdacht nooit. Er staat er een bij het momorial stadium in downtown. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) wnr komt de maverick eigelijk op het helipad bij lance's huis te staan? Niet. Er komt geen enkele helikopter op de helipad naast Lance's huis te staan in het spel (behalve tijdens de missie 'Taking the Fall'). Wél kun je een Maverick vinden op Escobar International Airport, waarin je de 'Vice Sights' zijmissie kan starten (druk op de -toets (Up-toets van de D-pad) om de zijmissie te annuleren). Tevens is een Maverick te vinden op de helipad naast het Hyman Memorial Stadium in Downtown. Zie onderstaande kaartjes voor de exacte vindplaatsen van de Maverick. Escobar International Airport ---------------- Hyman Memorial Stadium - Downtown Bewerkt: 30 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2006 ok jmr maar wat ik wel raar vind is dat in de missie 'taking the fall' de maverick wit is inplaats van zwart want hij hoort toch zwart te zijn (de maverick van de vance gang)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2006 ok jmr maar wat ik wel raar vind is dat in de missie 'taking the fall' de maverick wit is inplaats van zwart want hij hoort toch zwart te zijn (de maverick van de vance gang)? Ik weet niet zeker of het wel een gang maverick is, want de Vance Maverick hoort toch echt zwart te zijn. Volgensmij kan een normale maverick meerdere kleuren hebben, net als auto's. Ik heb de missie zelf nog niet gedaan, maar ik denk dat het een normale maverick omdat het me onwaarschijnlijk lijkt dat een gang voertuig meerdere kleuren kan hebben. Ik zal er zelf ook nog wel even extra op letten als ik bij deze missie ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Er is geen mavarick van de vance familie gang . Dit werd wel gedacht nadat ze dat hadden vermeld en de meeste het aanamen dat het dan gelijk maar de mavarick moet zijn van een van de screens van vcs. Dit is echter niet het geval zelfs . Het is wel zo dat je een voertuig tot je beschiking hebt . Dit is de little willy een Gyro coptertje . Je kan hem kopen bij je laatste save-house op het dak van een redelijk prijsje van 5000 helaas moet je hem wel per keer betalen zie een screen van een gyro copter die er toch wel heel erg op lijkt alleen dan in real -life Bewerkt: 2 december 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 Das nou niet een ideaal voorbeeld van een gyrocopter er staan er meerdere op googl;e afbeeldingen en sommige lijken echt verdomd veel op die van vcs ik vind die maveric ook geen otffe heli ik vind het ook jammer dat je maar zo laag ka vliegen vergeleken met sa dan hahahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.