Jump to content

Waar is deze auto/motor te vinden?

.Antonio

Recommended Posts

wnr komt de maverick eigelijk op het helipad bij lance's huis te staan?

Niet. Er komt geen enkele helikopter op de helipad naast Lance's huis te staan in het spel (behalve tijdens de missie 'Taking the Fall'). Wél kun je een Maverick vinden op Escobar International Airport, waarin je de 'Vice Sights' zijmissie kan starten (druk op de Upbutton.gif-toets (Up-toets van de D-pad) om de zijmissie te annuleren). Tevens is een Maverick te vinden op de helipad naast het Hyman Memorial Stadium in Downtown. Zie onderstaande kaartjes voor de exacte vindplaatsen van de Maverick.

naamloosgtaforumig1.pngnaamloosgtaforumdt5.png

Escobar International Airport ---------------- Hyman Memorial Stadium - Downtown

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

ok jmr :N maar wat ik wel raar vind is dat in de missie 'taking the fall' de maverick wit is inplaats van zwart want hij hoort toch zwart te zijn (de maverick van de vance gang)?

Ik weet niet zeker of het wel een gang maverick is, want de Vance Maverick hoort toch echt zwart te zijn. Volgensmij kan een normale maverick meerdere kleuren hebben, net als auto's. Ik heb de missie zelf nog niet gedaan, maar ik denk dat het een normale maverick omdat het me onwaarschijnlijk lijkt dat een gang voertuig meerdere kleuren kan hebben. Ik zal er zelf ook nog wel even extra op letten als ik bij deze missie ben.

Delen op andere websites

Er is geen mavarick van de vance familie gang . Dit werd wel gedacht nadat ze dat hadden vermeld en de meeste het aanamen dat het dan gelijk maar de mavarick moet zijn van een van de screens van vcs. Dit is echter niet het geval zelfs . Het is wel zo dat je een voertuig tot je beschiking hebt . Dit is de little willy een Gyro coptertje . Je kan hem kopen bij je laatste save-house op het dak van een redelijk prijsje van 5000 helaas moet je hem wel per keer betalen :cya:

zie een screen van een gyro copter die er toch wel heel erg op lijkt alleen dan in real -life

gyrocopter.jpg

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Delen op andere websites

Das nou niet een ideaal voorbeeld van een gyrocopter

er staan er meerdere op googl;e afbeeldingen en sommige lijken echt verdomd veel op die van vcs

ik vind die maveric ook geen otffe heli

ik vind het ook jammer dat je maar zo laag ka vliegen

vergeleken met sa dan hahahaha

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...