Jump to content

Twee garage-vervangers

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb deze mods ook op gtainside.de gezet en ik heb alleen maar positieve kritiek gekregen, dus, zo dacht ik, was het tijd om ze ook eens op gtaforum te zetten. De download-link vind je telkens onder de afbeelding.

MOD 1:

Dit is een BMW - Aston Martin - Mini Official Dealer, die Wang's Cars vervangt. Alles is aangepast (garage zelf - pay'n spray - transfender).

picturewy9.jpg

(Je vindt de download op:

Gtainside.de)

MOD 2:

Dit is een Aston Martin Used Cars dealer, deze staat nog niet op gtainside.de, dus zet ik hier maar even de txd'tjes en de picture neer: (vervangt de Wang's Cars)

picturezt7.jpg

(Je vindt de download hier)

Commentaar altijd welkom!

Greetz,

Blu3ice

Bewerkt: door Blu3ice
Geplaatst:

Da`s mooi!

Fotoshop of paint?

Ook erg mooie schilderijen die daar hangen en die borden bij de ingang is ook erg mooi!

Geplaatst:
Da`s mooi!

Fotoshop of paint?

Ook erg mooie schilderijen die daar hangen en die borden bij de ingang is ook erg mooi!

Dankje! Ik werk met photoshop...

Bedoel je die kleine bordjes in de used cars-garage?

Geplaatst:
Mooi stukje werk alleen vind ik die auto's op die soort uitstekende muur een beetje 'druk' staan..

Als je van dicht kijkt, is het best wel mooi hoor, het zijn allemaal voorbeeldauto's achter elkaar.

Geplaatst:

Maar ik zie als Pro Mini fan geen Mini cooper S GP ergens. Misschien dat je die ergens kan plaatsen ? :engel:

Maar over het algemeen ziet het er top uit ! :klap: Textures zijn niet uitgerekt, en het ziet er allemaal mooi uit.

~Whoop

Geplaatst:
Maar ik zie als Pro Mini fan geen Mini cooper S GP ergens. Misschien dat je die ergens kan plaatsen ? :engel:

Maar over het algemeen ziet het er top uit ! :klap: Textures zijn niet uitgerekt, en het ziet er allemaal mooi uit.

~Whoop

Als ik nog een garage ga modden (zeer binnenkort dus :) ) zal ik hem vol zetten met Mini Cooper S GP's! ^_^

Geplaatst:

Hmm misschien dat ik binnenkort een WangCars add-on ga maken.. met een nieuwe verdieping erbij maar dat is alvast © by Puma dan he :Y:puh: ..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...