nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 weet er iemand een site waar allemaal secrets enzo van gta sa opstaan zoals (hoe makkelijk geld verdienen, middeltjes om de politie af te schudden of weet ik veel) liefst in het nederlands maar engels is ook goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Gewoon hier in het forum kijken. In het easteregg gedeelte staan de grappen van de makers. Het meerste heeft al meerdere keren op de site (vooral in nieuws) of forum gestaan. Dus gewoon effe zoeken. Maarja de meeste mensen weten dit gewoon al omdat je hier eigenlijk na effe spelen al snel achterkomt. Meer informatie volgt later nog in de FAQ & Walkthrough die waarschijnlijk rond weekend weer wordt geupdate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 ok, zou je me ff de link van het forumnieuws kunnen doorgeven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ok, zou je me ff de link van het forumnieuws kunnen doorgeven? Ga het spel eerst spelen voor je vragen stelt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.