the master gamer Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Ik wil niet hetzelfde zeggen als araya. maar hij blijft ook op 99 hangen bij mij, en k heb echt alles gedaan,, ook de shooting range boven de 45. maar k ben echt radeloos... en ik weet gewoon niet meer wat k moet doen en k speel ook op de ps 2 dus ik kan geen save game krijgen. Weet iemand hier wat op of kan hij echt een "perfecte" checklist maken?... En ik weet haast zeker dat ik niet gecheat heb. Bewerkt: 29 november 2006 door the master gamer Reageren
Moonbeam Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Gewoon >deze< checklist nalopen, als je niet gecheat hebt zul je gewoon de 100% halen. Om te kijken wat je nog mist of of je gecheat hebt kun je in het pauze menu op 'stats' klikken. Zo moet je wel lukken om de 'fout' te zien. Mvg, Moonbeam Reageren
the master gamer Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 En als ik zou hebben gecheat, is de Rhino-cheat dan schadelijk voor de 100 %. want ik heb wel gewoon alle hidden packages. er is er niet een verdwenen Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 En als ik zou hebben gecheat, is de Rhino-cheat dan schadelijk voor de 100 %. want ik heb wel gewoon alle hidden packages. er is er niet een verdwenener verdwijnen ook geen packages door te cheaten, je kan alleen de 100% niet meer halen. ookal heb je alles gedaan. Reageren
Bassiej Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) En als ik zou hebben gecheat, is de Rhino-cheat dan schadelijk voor de 100 %. want ik heb wel gewoon alle hidden packages. er is er niet een verdwenen Nee, een voertuig / wapen / health / armor / weer cheat is niet schadelijk Edit: En als ik zou hebben gecheat, is de Rhino-cheat dan schadelijk voor de 100 %. want ik heb wel gewoon alle hidden packages. er is er niet een verdwenener verdwijnen ook geen packages door te cheaten, je kan alleen de 100% niet meer halen. ookal heb je alles gedaan. Dit is niet juist, er zijn genoeg mensen die met cheats toch de 100% gehaald hebben, maar ik ben wel van mening dat je beter gewoon geen cheats moet gebruiken, of eventueel voor de fun, maar daarna niet opslaan natuurlijk Edit2: Bekijk nog eens goed je Stats. Sla hem even op (met 's' tijdens het bekijken) en upload hem hier even, zodat wij misschien even kunnen kijken wat je nog niet hebt gedaan Bewerkt: 29 november 2006 door Bassiej26 Reageren
the master gamer Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Moet de Vercetti Estate ook in je stats bij de property owned staan ? mischien is dat het dan. en ik kan helaas niet me stats posten want ik sspeel op ps 2 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Moet de Vercetti Estate ook in je stats bij de property owned staan ? mischien is dat het dan. en ik kan helaas niet me stats posten want ik sspeel op ps 2 Nee, dat is het zeker niet. Als je de storyline hebt uitgespeeld, dan heb je de Vercetti Estate zeker als eigendom. En met 99% heb je ook de zeker de storyline uitgespeeld. Loop gewoon nog een keer goed de checklist van Wikigta na. Zorg dat je alles gedaan hebt. Als dat nog niet helpt, dan heb je vrijwel zeker gecheat. Dan zit er maar 1 ding op, en dat is opnieuw beginnen zonder cheaten. Reageren
Baffie Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Cheaten wordt aangegeven, het 99%-maximaal gaat pas in werking als je een cheat hebt gebruikt, dit geen verander-van-skin-cheat is, en je (als dat mogelijk is) je hem niet hebt ge-deactiveerd. Als je het spel dan opsla, krijg je de melding dat je beter niet op kunt slaan vanwege cheats, als die melding niet is gegeven, kan je altijd nog op de 100% komen. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Als je familielid ofzo heeft gecheat kun je dat zien bij stats. Dan staat je rank (bijvoorbeeld Godfather of Don heel heel hoog, en Don of all Liars is negatief)negatief, dus onder de nul en is er gecheat. Verder kun je ook zien hoe vaak er gecheat is, dat ook zeer makkelijk is, dus als ik jou was zal ik daar eerst naar kijken. Verder moet je wat veel al zeiden even naar de checklist van Wikigta gaan, print het uit en kruisalles aan en ga alles na ingame, zodat er heus iets tegenkomt wat gedaan moet worden. Reageren
the master gamer Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Srry maar k begreep ff niet het antwoord op me vraag of de Estate ook in de Stats als property staat aangegeven, Dus Ja of nee ?? Reageren
deagle Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Zoals ' Flying Dutchman ' al eerder zei ; ' De Vercetti Estate moet niet bij je Property Owned - list staan '. Dit omdat de Vercetti Estate gewoon eigendom word nadat je Diaz hebt vermoord . Ookal is het antwoord al 2x boven me gegeven ; Loop ook nog eens de 100% - checklist van GTA : VC af! Reageren
Tomvanhulst Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 of je hebt codes gebruikt misschien daarom Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 is'no police cheat' schadelijk?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 is'no police cheat' schadelijk?? Nee, deze is voor zover niet schadelijk. Cheats zoals: 'FIGHT FIGHT FIGHT' en 'NOBODY LIKES ME' zijn wel schadelijk. De 'No police' cheat is een standaard cheat dus je kun het gerust gebruiken! Reageren
EXIT Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 ik dacht het wel. maar ben niet zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.