pesfan Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 moet je niet nog iets lulligs, zoals 1 unique stunt? Reageren
gta-mike Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik heb alle missies gedaan en zit aan 99% Bij controle in de Stats merkte ik dat ik maar 99 van de 100 HP in mijn bezit heb. En toen ben ik via WIKIGTA en de guide van R* alle HP's afgegaan van 1 naar 100 en omgekeerd. Dit heb ik zelfs tot vijfmaal toe gedaan en nog blijf ik 1 HP niet vinden. Vraag me niet welk HP ik niet vinden kan want ik zie geen enkele HP op de voorziene vindplaatsen. Ik speel het spel op PS2 en vraag me af of er een verschil van vindplaatsen voor de HP's zijn bij de PC of PS2? Of kan iemand mij zeggen met welke HP hij het erg moeilijk heeft gehad om het te vinden. Reageren
Bassiej Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik heb alle missies gedaan en zit aan 99%Bij controle in de Stats merkte ik dat ik maar 99 van de 100 HP in mijn bezit heb. En toen ben ik via WIKIGTA en de guide van R* alle HP's afgegaan van 1 naar 100 en omgekeerd. Dit heb ik zelfs tot vijfmaal toe gedaan en nog blijf ik 1 HP niet vinden. Vraag me niet welk HP ik niet vinden kan want ik zie geen enkele HP op de voorziene vindplaatsen. Ik speel het spel op PS2 en vraag me af of er een verschil van vindplaatsen voor de HP's zijn bij de PC of PS2? Of kan iemand mij zeggen met welke HP hij het erg moeilijk heeft gehad om het te vinden. Altijd lastig die Hidden Packeges. Ook het feit dat je Vice City op de PS2 speelt maakt het niet makkelijker, anders zou ik je een programmaatje kunnen geven. De HP's van de PC en de PS2 liggen op exact de zelfde locatie dus daar zal het niet aan liggen. Maak voor jezelf een checklist en ga alle HP's nog eens langs en streep ze af. Persoonlijk had ik wat moeite met de HP's op de daken in Oceans Beach, kijk daar nog even rond en misschien vind je je laatste wel. Ook zijn de HP's in Little Haïti nog wel eens lastig verstopt dus kijk daar ook nog even. Veel succes in ieder geval met het zoeken naar je laatste HP! Reageren
gta-mike Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Vooreerst dank aan Bassiej™ voor de snelle reactie. Ik weet van het bestaan van het programmake voor PC af maar daar ben ik met mijn PS2 niks mee. De vraag omtrent de vindplaatsen kwam er nadat ik mij kon herinneren dat er voor de zoektocht naar de rode ballonnen (HP voor VCS) er een verschil van vindplaats was voor één ballon. Toen dacht ik dat dit ook voor de gewone VC kon zijn. Ten tweede heb ik een soort van checklist in de vorm van de map van WikiGTA en de foto's van de vindplaatsen. Ook heb ik nog printjes van een andere niet nader te vernoemen website waarop de HP vindplaatsen beschreven staan en waar er ook foto's van de vindplaatsen zijn. Maar ook die helpen niet want de foto's van beide website komen overeen en op die plaatsen is er bij mij niks te vinden. Momenteel ben ik nog websites aan het aflopen en bekijk ik de info en foto's met de info en foto's die ik reeds uitgeprint heb om te zien of de omschrijving of de foto iets afwijkt van diegene die ik heb. Het zal zo te zien een zoektocht van een lange adem worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.