Jump to content

Ps2 Fifa 06

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden,

Ik heb vandaag het spel Fifa 06 gekocht, opzich een leuke game alleen voor mij een beetje moeilijk :clown: Hebben jullie wat tips voor mij? Bijv. Over de tacktieken om andere spelers te ontwijken? Daar ben ik totaal niet goed in mischien kunnen jullie mij wat simpele dingetjes over de knoppen om tactieken in te schakellen uitleggen? Alvast bedankt ;)

Groet gammie

Edit: Ik had de instelling op moeilijk staan heb hem op Amateur gezet gaat nu toch wel een stuk beter. Tips zijn nog van harte welkom :*D

Bewerkt: door gammie
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

1.ik gebruik voor de vleugels, zorg dat ie net of door 1 man gedakt staat loop door, zet voor ( [] ) kop hem erin ( o ) zit bij mij heel vaak.

2. schiet op afstand zodat de keeper hem wegtikt, je krijt een corner knal hem erin met een kopbal

3. krijg je een vrije trap ( die veel moeilijker zijn dan in FIFA 05 ) laat hem naar achter lopen voor schotkracht te creëren

4. scout goede spelers e ntransfer natuurlijk ook....

5. laat je keeper niet uitlopen ( zoals heel handig was in 05 ) hier helt het niet, ze maken een lobje ( l1 + driehoekje ) en je ligt achter

6. pass veel over en wacht tot je een gaatje vind

EDIT: op amateur oefenen helpt wel, daarna een tijd op semi als je het onder de knie hebt, en ga dan naar pro ( zo ben ik ook begonnen )

Bewerkt: door Mr. Inferno

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...