gammie_ Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Beste leden, Ik heb vandaag het spel Fifa 06 gekocht, opzich een leuke game alleen voor mij een beetje moeilijk Hebben jullie wat tips voor mij? Bijv. Over de tacktieken om andere spelers te ontwijken? Daar ben ik totaal niet goed in mischien kunnen jullie mij wat simpele dingetjes over de knoppen om tactieken in te schakellen uitleggen? Alvast bedankt Groet gammie Edit: Ik had de instelling op moeilijk staan heb hem op Amateur gezet gaat nu toch wel een stuk beter. Tips zijn nog van harte welkom Bewerkt: 30 november 2006 door gammie Reageren
Suburban Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) 1.ik gebruik voor de vleugels, zorg dat ie net of door 1 man gedakt staat loop door, zet voor ( [] ) kop hem erin ( o ) zit bij mij heel vaak. 2. schiet op afstand zodat de keeper hem wegtikt, je krijt een corner knal hem erin met een kopbal 3. krijg je een vrije trap ( die veel moeilijker zijn dan in FIFA 05 ) laat hem naar achter lopen voor schotkracht te creëren 4. scout goede spelers e ntransfer natuurlijk ook.... 5. laat je keeper niet uitlopen ( zoals heel handig was in 05 ) hier helt het niet, ze maken een lobje ( l1 + driehoekje ) en je ligt achter 6. pass veel over en wacht tot je een gaatje vind EDIT: op amateur oefenen helpt wel, daarna een tijd op semi als je het onder de knie hebt, en ga dan naar pro ( zo ben ik ook begonnen ) Bewerkt: 17 december 2006 door Mr. Inferno Reageren
gammie_ Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Bedankt Mr. Inferno Vooral bij tip 1 heb ik veel baat Groet gammie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.