nofx Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 oke dit is miss niet de plaats om deze topic te begingen maar ik heb een probleem met mijjn ps2 namelijk hij hangt afentoe en den maakt ie gigantis vreemd geluid :blink: als of de motor van mijn dvd lezer happert :blink: heeft iemand dit ook al gehad ? zoja wat is er aan te doen ? zou het kunne dat die weet van het stof ik zit namelik op kot en er ligt hier nogal wat stof :blink: help ?????? :huh: :unsure:
Joriz Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 Hier zijn al zoveel topics over. Kijk effe in die andere topics!
jeroen13 Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 oke dit is miss niet de plaats om deze topic te begingen maar ik heb een probleem met mijjn ps2namelijk hij hangt afentoe en den maakt ie gigantis vreemd geluid :blink: als of de motor van mijn dvd lezer happert :blink: heeft iemand dit ook al gehad ? zoja wat is er aan te doen ? zou het kunne dat die weet van het stof ik zit namelik op kot en er ligt hier nogal wat stof :blink: help ?????? :huh: :unsure: dan moet je ff de CD eruithalen en goed schoonmaken
tonio Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 oo dats egt kloten heb k ook gehad ik heb de me ps2 open gemaakt ( omdat hij toch niks deed en had geen garantie) als je de deksel er af hebt gehaalt dan moet je nog zoon soort deksel open maken (en dat zit op de plek waar je de cd's in moet doen) als je dat hebt gedaan dan zie je de lens en de lens zit vast aan een ijzer ronden cilinder en die cilinder moet je ff in vetten zodat de lens weer goed heen en weer kan gaan. ( en als je tog bezig bent kan je meteen met wat alcohol schoon maken ) ps: dit lukte bij mij weet nie of het ook bij jou gaat lukken en doe het voorzichtig en met een watte staafje neem de tijd er voor en ook de rijmte ik moet het nu soms nog doen want soms doet hij het weer nie ik hoop dat het lukt
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 @jeroen13: jij wilt later zeker archeoloog worden? SLOTJE (oud topic)
Recommended Posts