Clowntje_93 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ja, ik wil een PSP kopen, het liefs dan een Value Pack, dat je gelijk een memory card/stick of hoe het ook heet erbij heb, en omdat ik erg Hollands ben, wil ik weten: Waar krijg je hem nou het goedkoopst?? Reageren
Bassiej Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ja, ik wil een PSP kopen, het liefs dan een Value Pack, dat je gelijk een memory card/stick of hoe het ook heet erbij heb, en omdat ik erg Hollands ben, wil ik weten:Waar krijg je hem nou het goedkoopst?? ik heb hem in Kanaleneiland bij de Toys 'r' Us gehaald. Daar had ik hem voor €279 met 3 spellen (tekken, nfs MW, Lumines) en nog een Soundstation (plateu waar je je PSP in kan zetten (rechtop) zodat je fijner films kan kijken, ook zitten er 2 boxjes in die harder kunnen dan de PSP zelf) Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik was gisteren toevallig nog in een paar winkels om naar Vice City Stories te kijken. Ik zag in E-Plaza in Rotterdam een Value Pack met 1 GB geheugenkaart voor € 239.00. Ik heb mijn PSP meer dan een maand geleden gehaald bij Bart Smit voor € 250.00. Ik had een Value Pack met 1 GB geheugenkaart gehaald. Reageren
Rayman800 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ALs je em eg heel goedkoop wil kopen moet je een tweedehandse via speurders ofzo kope. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ja maar meestal is die niet echt compleet en ik heb liever 1ste hands Bedankt Colonel Cortez ik ga daar dan wel ff kijken maar kan het ook gewoon bij een andere E-Plaza? Want om nou helemaal naar Rotterdam te gaan... Ik kijk wel ff in de E-Plaza bij ons in de stad. Reageren
SamShine Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Klik, al is de kans groot dat er in sommige winkels een kleiner prijskaartje aan hangt... Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Je kan hem bij de makro halen. Daar kun je een Value Pack halen: Playstaion Portable, Memorycard 2GB, adaptor en batterypack. Kijk voor de winkels op Makro.nl[/font]. (Als dit niet toegestaan is, verwijder ik hem wel even, maar dit is gewoon bedoeld voor hulp, geen reclame) Bewerkt: 9 december 2006 door Toni Caprioni Reageren
Boris H. Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Voor hoeveel euro is dat dan? En hoe kom je die site binnen zonder makro pas nummer? Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.