Snoopy21 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Hallo ik heb vanaf deze site een savegame gedownload en op me psp gezet nu staat ie erop en als ik op me memorykaart kijk geeft ie ook aan dat er een savegame opstaat maar op moment dat ik hem wil laden in het spel bij load game dan geeft ie aan No Data , hoe kan dit Reageren
SummerBase Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Die savegames heb je waarschijnlijk uit mijn topic gedownload en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze zelf niet correct zijn, want ik heb ze gemerkt op kwaliteit, maar ik ben ook maar een mens dus fouten zullen mogelijk zijn natuurlijk. Om te beginnen wil ik weten of je alles wel goed op je PSP hebt gezet, daarom ga ik je even uitleggen hoe je het moet gebruiken. Vanaf mijn server download je een savegame, dit bestand (een .zip) pak je uit met een programma zoals 'Winzip', daar staat een map in deze heeft de naam: 'ULES00502S92F0', kopier deze met Rechtermuisknop > Kopieren (CTRL + C) dan sluit je het PSP- product aan op de computer en ga via Deze Computer of Verkenner de PSP in, dan ga je naar PSP > SAVEDATA en daar plak je de map: Rechtermuisknop > Plakken (CTRL + V) en het moet werken. Natuurlijk moet je wel alles netjes afsluiten, zo niet dan kunnen we even verder kijken, detaileer dan wel precies wat je gedaan hebt, anders wordt het lastig voor mij of andere om het te ontdekken wat de fout is. Ik wens je in ieder geval veel succes; Dit stuk tekst stond trouwens ook in mijn topic, maar goed. Reageren
Snoopy21 Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) ik ben er achter gekomen wat het probleem is , ik heb de USA versie , ik heb een USA savegame eropgezet en die doet ut dus wel , maar heb het level al gehaald Bewerkt: 30 november 2006 door Snoopy21 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.