Jump to content

help hoe zet ik een save game in sa?

Recommended Posts

Geplaatst:

eyy

ik heb een 100% save game gedownload en ik weet niet hoe ik die in het spel moet krijgen.

kan iemand mij helpen.

alvast bedankt :cya:

Geplaatst:
eyy

ik heb een 100% save game gedownload en ik weet niet hoe ik die in het spel moet krijgen.

kan iemand mij helpen.

alvast bedankt :cya:

Tuurlijk kan ik jou helpen.

GTA San Andreas

1. Download savegame, en pak die eventueel uit met Winzip of WinRAR

2. Kopieer het bestand, wat eruit zal zien als: GTASAsf1.b, met als 1 een variabele tussen 1 en 8. Dat zijn de slots voor GTA SA, je kunt dus 8 savegames in totaal opslaan.

3. Ga naar de map: C:\Documents and Settings\**naam**\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

4. Plak het bestandje hierin.

5. Start GTA San Andreas op, en spelen maar!

Je moet overigens wel de goede versie hebben, dus heb je versie 1, dan moet je een savegame voor versie 1 hebben, heb je versie 2, dan één voor versie 2 uiteraard.

GTA Vice City

2. Kopieer het bestand, wat eruit zal zien als: GTAVCsf1.b, met als 1 een variabele tussen 1 en 8. Dat zijn de slots voor GTA VC, je kunt dus 8 savegames in totaal opslaan.

3. Ga naar de map: C:\Documents and Settings\**naam**\Mijn documenten\GTA Vice City User Files

5. Start GTA Vice City op en het spel is beschikbaar.

GTA III

2. Kopieer het bestand, wat eruit zal zien als: GTA3sf1.b, met als 1 een variabele tussen 1 en 8. Dat zijn de slots voor GTA III, je kunt dus 8 savegames in totaal opslaan.

3. Ga naar de map: C:\Documents and Settings\**naam**\Mijn documenten\GTA3 User Files

5. Start GTA III op!

GTA VCS

1. Sluit de kabel aan op de PC en op je PSP

2. Ga naar instellingen -> USB-verbinding

3. Open de verwisselbare schijf op je computer

4. Ga naar: PSP -> SAVEDATA

5. Plak daar de gehele map, als naam: ULES00502S92F0, met de 0 als variabele.

6. Start VCS op en je kunt hem spelen.

GTA LCS

1. Sluit de kabel aan op de PC en op je PSP

2. Ga naar instellingen -> USB-verbinding

3. Open de verwisselbare schijf op je computer

4. Ga naar: PSP -> SAVEDATA

5. Plak daar de gehele map, als naam: ULES00151S2, met de 0 als variabele.

6. Start LCS op en je kunt hem spelen.

Let op: als je een savegame op je psp zet (dus zowel LCS als VCS), moet die het oorspronkelijke slotje hebben, anders krijg je corrupte savegame!

Geplaatst:

Heb je me weer :$ :*D Bij mij is het bijna opgelost als ik gta opstart doet alles ik druk op start game en bij slot 1 staat mijn gedownloade bestnad maar als ik het load dat zegt ie halverwege er i een fout opgetreden en het spel moet worden afgsloten Ik denk dat het aan mijn versie ligt maar hoe verander ik dit?

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je me weer :$ :*D Bij mij is het bijna opgelost als ik gta opstart doet alles ik druk op start game en bij slot 1 staat mijn gedownloade bestnad maar als ik het load dat zegt ie halverwege er i een fout opgetreden en het spel moet worden afgsloten Ik denk dat het aan mijn versie ligt maar hoe verander ik dit?

Ik kan jouw hie rwel even me helpen, want in 'GTA San Andreas' heb je twee verschillende versie's die is er gekomen, omdat onze eigen PatrickW vorig jaar verborgen content in het spel vond. Dat zorgde voor een rel en er kwam dus een ander versie. De versie bepaald of je kan mod(ificer)en of niet, want in Versie 2 kun je natuurlijk niet dingen aanpassen, omdat de makers dan veel te bang waren op nog een rechtzaak of wat dan ook. Om even terug te komen op je probleem je kunt zeer gemakkelijk van verise veranderen. Er zijn in de GTA San Andreas map slechts twee bestanden die uitmaken wat voor versie een spel heeft. Deze bestanden hebben de namen: 'Main.scm & Script.img' deze verschillen van elkaar een aantal KB's per versie en moeten geplaats worden in de map: 'Lokaal Station (c:\) > Program Files > Rockstar Games > Data > Script'. Ik weet niet welke versie jij hebt, maar ik heb ze wel allebei. Ik zal ze even voor je uploaden in de bijlage en dan kun je zelf even kijken wat je er mee doet. Let wel op een Savegame van versie 1 zal niet werken op een versie 2 GTA San Andreas en ook andersom. Veel succes en mocht er nog wat wezen je kunt het altijd zeggen.

Edit: De Main.scm & Script.img van Versie 1 en 2 zijn geupload in de bijlage; ze blijven ongeveer een week staan dus sla ze op in een map op je computer.

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...