Jump to content

gta voor de wii


big-gangster

Recommended Posts

hoi forum mensen

ik heb een keer op een site gelezen dat ze bij nintendo 8) meer variatie willen in spellen geen spring spelletjes zoals mario :duh: ook heb ik gelezen dat gta ook voor de wii komt.

weet iemand hier meer over of is dit crap

Link to comment
Delen op andere websites

hoi forum mensen

ik heb een keer op een site gelezen dat ze bij nintendo 8) meer variatie willen in spellen geen spring spelletjes zoals mario :duh: ook heb ik gelezen dat gta ook voor de wii komt.

weet iemand hier meer over of is dit crap

Nintendo is idd bezig om meer variatie in ghet spelassortiment te krijgen, ze zijn ook in gesprek gegaan met Take2, het bedrijf achter Rockstar Games die onder andere GTA ontwikkelt. Of het hierbij om een GTA serie gaat, of om een ander spel dat door een ontwikkelstudio van Rockstar of Take2 ontwikkeld wordt is hierin onbekend. Het zou dus best kunnen dat er een GTA op de Wii komt, maar hier is nog niks over bekend. Reken er dus niet op dat het gaat gebeuren, maar de kans is er altijd.

Dit hoort trouwens niet in het Feedback forum, het past beter in 'Het Grote: Wii topic'. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hier nog aan toevoegen dat GTA IV released wordt op de Xbox360 en de PS3, en voor deze 2 consoles komt ook een extra episode. Hij wordt waarschijnlijk later gereleased op de PC, en dus heel misschien ook op de Wii. Dus de kans is klein, maar het kan altijd. Tevens kan het ook zijn dat er andere GTA's op de Wii gereleased worden, kijk maar naar het Triology pakket wat er voor de Xbox360 is. Maar net als hierboven al is gezegt, ga hier niet vanuit, want de kans is erg klein.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij betwijfelt het of het iets met gta te maken heeft aangezien wii daar niet echt een console voor is.

Nintendo houd zich dacht ik ook niet echt aan dat soort games dacht ik.

Nintendo pakt meer de jongeren spelers aan met bv super mario etz.

maar dat was bij een console van lang geleden die gta toen miss nog niet aan kon.

dus misschien bij de nintendo wii wel.

ik ben benieuwd

laats had ik in het gtaIV topic ook nog een bericht van sony gezet

ze werden namelijk(zo zie ik het) uitgelult(sorry van taal gebruik) door microsoft waardoor sony zijn mond voorbij praten dat gta IV naar meerdere consoles komt dus wie weet

nintendo wii :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel helemaal waar. Een paar spellen van 12+ misschien maar daar blijft het ook bij.

Zucht..

Veel van de spellen die op de Wii uitkomen zijn multi-platform spellen, die komen dus ook op de PS3 en de Xbox360 uit. Dat er alleen maar ''kiddy'' games op een Nintendo systeem uitkomen is een achterhaald fabeltje wat door vele nog gehandhaafd wordt. Het zijn juist meestal de pubertjes die het ''stoer'' vinden om elkaar af te schieten, hoe meer bloed hoe beter. Volwassen mensen pakken daarintegen eerder een avontruerenspel zoals Zelda, dus in dat opzicht is de PS3 en de Xbox360 juist ''kiddy''. Het is maar hoe je er tegen aan kijkt hé. ;)

Daar naast is deze discussie al lang en breed gevoerd in een ander topic, het lijkt me een beetje nutteloos om wéér dezelfde discussie te gaan voeren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa maar hoe jij het benadrukt is nogal extreem

als die volgends jou kiddy's dat zouden kunnen doen zouden ze elkaar nou al op het schoolplein dood schieten maar dat doen ze ook niet dus waarom wij teenagers wel.

Sorry maar dat slaat nergens op of verwacht je nog steeds dat wij van die kinder programma's ook enzo kijken, en dat we niet meer kunnen slapen na een scary movie :puh::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel helemaal waar. Een paar spellen van 12+ misschien maar daar blijft het ook bij.

Zucht..

Veel van de spellen die op de Wii uitkomen zijn multi-platform spellen, die komen dus ook op de PS3 en de Xbox360 uit. Dat er alleen maar ''kiddy'' games op een Nintendo systeem uitkomen is een achterhaald fabeltje wat door vele nog gehandhaafd wordt. Het zijn juist meestal de pubertjes die het ''stoer'' vinden om elkaar af te schieten, hoe meer bloed hoe beter. Volwassen mensen pakken daarintegen eerder een avontruerenspel zoals Zelda, dus in dat opzicht is de PS3 en de Xbox360 juist ''kiddy''. Het is maar hoe je er tegen aan kijkt hé. ;)

Daar naast is deze discussie al lang en breed gevoerd in een ander topic, het lijkt me een beetje nutteloos om wéér dezelfde discussie te gaan voeren. :)

Ja en daarmee zeg je dat je zelf ook nog een puber bent, aangezien je Gta speelt. :clown:

Gotcha!

En het is trouwens dat die spellen voor KINDEREN zijn gemaakt, en dat volwassenen het gewoon ook spelen.

En ik zeg ook niet dat Zelda kinderachtig is ofzo, maar somige spellen gaan wel erg ver...

Maar voor de Xbox heb je ook 'kiddy' games, zoals dat nieuwe viva piñata, dat lijkt me zóó boring....

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Jaa maar hoe jij het benadrukt is nogal extreem

als die volgends jou kiddy's dat zouden kunnen doen zouden ze elkaar nou al op het schoolplein dood schieten maar dat doen ze ook niet dus waarom wij teenagers wel.

Sorry maar dat slaat nergens op of verwacht je nog steeds dat wij van die kinder programma's ook enzo kijken, en dat we niet meer kunnen slapen na een scary movie :puh::schater:

Na drie keer lezen snap ik je post eindelijk, zou je misschien met hoofdletters en leestekens kunnen posten. Leest een heel stuk gemakkelijker, en daar naast staat het netter. :)

Ik noem niemand ''kiddy'', dat doen jullie. Ik maak de vergelijking en zeg dat in die zin gewelddadige games eerder ''kiddy'' zijn dan games die op de Nintendo verschijnen.

Dat heeft niks te maken met elkaar neer schieten op een schoolplein of het kijken van kinderprogramma's. :?

Ja en daarmee zeg je dat je zelf ook nog een puber bent, aangezien je Gta speelt. :clown:

Gotcha!

Nogmaals, ik zeg niet dát gewelddadige games ''kiddy'' zijn of voor pubers. Ik zeg dat het in jou beredenering eerder ''kiddy'' is omdat pubers het ''stoer'' vinden om gewelddadige games te spelen. Omdat een spel meer vrolijke kleuren bevat is het gemaakt voor kinderen, beetje achterhaalde redenering als je het mij vraagt. En daarbij komt dat ik een Wii ga kopen, dus nu ben ik kinderachtig? Ik ben zeventien, mocht je het niet weten. Dat pubers gewelddadige games stoerder vinden kan je niet omheen, maar dit hoeft ook niet te betekenen dat iedereen die het speelt een puber is. Weer zo'n kinderachtige opmerking trouwens.. ^^

En het is trouwens dat die spellen voor KINDEREN zijn gemaakt, en dat volwassenen het gewoon ook spelen.

Wie zegt dat die spellen voor kinderen gemaakt zijn? Werk jij bij Nintendo ofzo? :)

---

Ik ga niet verder op deze discussie in, hij is al in een ander topic gevoerd. De vraag van de topic starter is beantwoord, offtopic gaan heeft dan geen zin lijkt me. :)

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Grand theft auto voor de wii lijkt mij wel grappig toe maar wordt je op den duur niet moe van dat bewegen.

Ik vind de wii meer iets om naast je playstation 3 of xbox 360 te zetten om om de zoveel tijd eventjes te bewegen om zo rsi tegen te gaan van die uren die ik meestal achter elkaar game. Toch ga ik een wii kopen voor de gezelligheid. :bonk:

>>> Door Joriz: Wat is het nut van deze afbeeldingen? Het draagt helemaal niets bij aan dit topic<<<

post-4157-1164977980_thumb.jpg

post-4157-1164978030_thumb.jpg

post-4157-1164978062.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Erm...

De media zeuren echt ongelooflijk over het geweld in Gta games, en wat gebeurt er denk je als je deze bewegingen ook nog zelf gaat maken?? Mensen neerknuppelen, slaan en schoppen, het wordt alleen maar 'realistischer' op deze manier...

Er zijn al enorme discussies geweest hier en daar, in bepaalde landen is het spel zelfs verboden.. hebben we nog geluk dat er geen probleem van is gemaakt in Nederland (lees: niet zo'n erg probleem). Maar als je dan binnenkort ook nog de beweging maakt, bijvoorbeeld iemand met een honkbalknuppel neermeppen, makat dat het alleen maar realistischer... lijkt me niet echt logisch dus..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...