Jump to content

[IV] GTA IV Contest Showroom

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Hier is die van mij

een beetje laat :$

de eerste paar missies

de personages

en de cover

Te laat, want White Gold kan elk moment de uitslag bekend maken. Maar ik zal er wel even naar kijken ^_^

Bewerkt: door Thundercover
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

7

• Thundercover

6

• Multi-gunner

5

• White Gold

4

Geplaatst:
Omdat multi-gunner een week uitstel kreeg.

heu, ik heb om geen uitstel gevraagd, ik zei gewoon dat ik ziek was en dat ik forfait gaf voor mijn verhaal.

nu ik me het afvraag, wie heeft er dan wel om uitstel gevraagd ? :?

Geplaatst:

Niemand heeft om uitstel gevraagd. Om ons rustig te laten beoordelen heeft White Gold de bekendmaking van de uitslag gezet op zaterdag 6 januari 2007. Dat is het nog 8 uur en laten we gewoon op hem wachten. Hij maakt de uitslag bekend.

Nee, hij is op dit moment niet op GTAForum of MSN, dus ik kan het ook niet vragen om online te komen :duh:

Geplaatst:

Omdat multi-gunner een week uitstel kreeg.

heu, ik heb om geen uitstel gevraagd, ik zei gewoon dat ik ziek was en dat ik forfait gaf voor mijn verhaal.

nu ik me het afvraag, wie heeft er dan wel om uitstel gevraagd ? :?

Ik zei toch niet dat je om uitstel had gevraagd? Je had het gekregen van speciial marc.5

Geplaatst:

Uuuh ga niet liegen ik had juist gewijgert . White gold vond het prima . Er volgt alleen GEEN uitstel!

Geplaatst:

Oh dan had ik dat niet helemaal gevolgd. Maar ik dacht dat je uitstel had gegeven omdat ie ziek was geweest. Maar ja, wat maakt dat ook uit. Het gaat erom dat de uitreiking vandaag is. Als WhiteGold het niet is vergeten. :puh:

Geplaatst:

wneer is die uitslag nou? Hij zou er gister zijn! :-(

Ik hoop zo want ik moet straks gaan!

Geplaatst:

Iedereen wil ik hierbij nog bedanken voor de inzet en Multi-Gunner ik had je vorige week dus ergens in 2006 nog uitstel gegeven en die week was voorbij gisteren... Dus sorry... je was gewoon te laat.

De jury, Thundercover en Speciial Marc.5 wil ik hierbij ook nog bedanken bij de hulp die ze me hebben gegeven :D.

Geplaatst:

Jammer dat het nu toch echt af is gelopen... Maar ik ga verder met mijn GTA missie beschrijvingen! Dus wie ze nog wil lezen moet me een PB sturen dan stuur ik het complete Word document nog naar je op! :Y

Nu is het nog wachten op de sig.

Geplaatst:

Is White Gold er eindelijk is de uitslag er nog niet... :bonk:

Maarja ik ga zo en ik wens jullie allemaal nog succes bij de uitslag, ik ga naar mijn oma

Baaai :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...