DenTheMen Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 In de missie Higjt Stakes Low Rider van cesar moet je een ilegale straatrace doen. Deze lukt me telkens niet dus had ik het idee als alle wagens staan te w8en om te beginnen hun banden lek te schieten. als ik dan alle wagens heb gehad en alle 4 de banden heb lek geschoten zullen hun telkens slippen en kan ik dus zowat kruipend die rave doen. Maar nu de vraag kan dit wel? Ik kan het op dit moment ff niet proberen want me tv is kaduuk. :angry: :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik denk het niet. Ik had het in 1x gehaald, zo moeilijk is het niet, je linker analoog goed gebruiken, dus naar boven houden als de weg omhoog gaat enzo, en niet hele tijd vol gas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) ik denk het ook niet maar als je een goede lowrider wilt hebben moet je er een hebben die niet springt enzo een goede auto is die van de buren daar heb ik het mee gehaald nou veel succes Bewerkt: 12 november 2004 door josie777 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VanHelsing Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 moeilijk he rijden, iniedergeval, gewoon karre, en als je de bochten moet nemen, niet al te veel gas, en niet vol in je rem, en als je op de pier bent, goed ontwijken. :blink: huh, wat zit ik zwaar slap te lulle :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 jah thx allemaal maare ik had hem al lang gehaald ondertussen maar had dat nog neit gezegt dussse hier kan een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.