ChzN. Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Weet iemand waar ik de WTC's kan downloade?? Het liefst met een readme erbij want ik weet helemaal niks over mods installere Of misschien kan iemand zeggen hoe ik hem erin moet zetten Greetzz ChzN.
-Matthijs- Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Weet iemand waar ik de WTC's kan downloade??Het liefst met een readme erbij want ik weet helemaal niks over mods installere Of misschien kan iemand zeggen hoe ik hem erin moet zetten Greetzz ChzN. Je kan de WTC mod »hier« downloaden. Ik heb al even voor je gekeken; de readme zit erbij. Normaal gesproken zou je er dus wel uit moeten komen, lukt het niet, dan kan je hier aan de bel trekken.
ChzN. Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 TnQ very much ik ga het nu ff probere Laterzz!! Mmm De site in Frans..heb hem wel gedownload dus maakt op zich niks uit maar het is een .rar bestand dus ik weet niet hoe ik hem erin krijg (totaal geen verstand van modde en programma's) dus als je weet welk programma ik er voor moet gebruike (om hem in gta sa tezetten) wil je dat dan ff zeggen ChzN.
Jozz Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 hier kun je misschien wel kijken
ChzN. Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Heeft niemand een nederlandse of engels site met de WTC mod?? En weet iemand een programma om ze er in te zetten?? Ik doe een beetje moeilijk maar wil ze graag in sa hebben maar heb ze geen verstand van dit soort dingen
Clowntje_93 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Wat is de WTC mod?? World Trade Center?? Misschien zou ik me moeten schamen :$ dat ik 'em niet ken maar ja.... Bewerkt: 30 november 2006 door wakkiegeslacht
-Matthijs- Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Heeft niemand een nederlandse of engels site met de WTC mod??En weet iemand een programma om ze er in te zetten?? Ik doe een beetje moeilijk maar wil ze graag in sa hebben maar heb ze geen verstand van dit soort dingen Ik zou het als ik jou was zo doen; kopieër het bestandje met de mod naar je GTA San Andreas main folder. Pak het bestandje daar uit, dit kan je doen door er met je rechtermuisknop op te klikken, en voor 'hier uitpakken' of, 'extract here' te kiezen. Als het goed is word je nu ook gevraagd of je iets wil overschrijden. Klik dan op: 'Ja op alles'. Nu is de mod als het goed is geïnstaleerd, en staan de 2 torens in het spel. Let op: Maak wel back-ups van je bestanden, mocht het fout gaan! Deze mod werkt alleen met V1. Edit: Je dient wel een nieuwe game te starten, je oude savegames zijn dus niet meer bruikbaar. Ik zou als ik jou was van de savegames, en van de data map een back-up maken! Bewerkt: 30 november 2006 door -Matthijs-
ChzN. Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Kan dit gewoon met me gedownloade rar bestand? Ik probeer het sws wel ffies
Dutchy3010 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik snap je vraag niet helemaal... Zoals je in de post van -Matthijs- kunt lezen, moet je het bestand eerst uitpakken. Voor een .rar bestand, heb je dus Winrar nodig. Deze kan je hier downloaden. Mocht je iets anders bedoelen, stel je vraag dan nog eens, maar dan op een manier dat wij het begrijpen .
ChzN. Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Jah ik moest dus eerst winrar hebbe heb er egt geen verstand van haha Heb hem nu dus....ik zie wel weer of iemand iets zegt over wat ik nu moet doen... ========= Ik heb ze erin zitten alleen dan in een aparte wereld denk ik..kan ze alleen zien in een new game en in een save game crashed die, dat stond ook in de readme.. Kan ik ze ook gwn in 1 van de 3 eilande zetten, want ik heb ze bij andere gwn op SF gezien, misschien is dat ook wel bij jullie... ik snap het inieder gval niet. Weet iemand iets om ze in SF te kunne zetten >>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan even de EDIT-knop . Berichten samengevoegd.<<< Bewerkt: 30 november 2006 door ChzN.
Mastertuner Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Niet dubbelposten graag , maar zo het niet zo zijn: De WTC torens staan op 1 bepaalde plek, die zeker vermeld zal staan in de readme. Kijk daar even waar zij staan. Staan zij niet op die plaats, plaats je je oude savegames weer in GTA SA User Files. En dan zou ie toch moeten werken? Bewerkt: 30 november 2006 door -YokoZumi-
ChzN. Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Mmm dubbel post is me niet opgevalle..zou wel foutje moete zijn maar er staat in de readme dat die op het water onder het kleine eilandje helemaal in het noorde met een brug ophoog vanaf san fierro maar daar hoorde ze volgens mij niet te staan...ze horen gewoon in san fierro testaan en ik moet new game doen en hij begint niet op het vliegveld wat normaal wel altijd is maar je komt gewoon in een gebouwtje dicht bij die WTC's...Beetje raar allmaal maar ik laat hem maar zoals het is...ik zie wel wat ik er aan kan doen
eli Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Weet iemand waar ik de WTC's kan downloade?? Het liefst met een readme erbij want ik weet helemaal niks over mods installere Of misschien kan iemand zeggen hoe ik hem erin moet zetten Greetzz ChzN. Je kan de WTC mod »hier« downloaden. Ik heb al even voor je gekeken; de readme zit erbij. Normaal gesproken zou je er dus wel uit moeten komen, lukt het niet, dan kan je hier aan de bel trekken. ik ga ervanuit da je mods enkel op 'echte' gta versies kunt spelen en niet op gekopierde/geripte versies? eli
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ja, alleen op officieele versies. v1 dit komt omdat je als je hem zo verandert dat je geen cd meer nodig hebt, dat je dan eigenlijk de versie verandert (je hebt dus een unieke versie) die werkt dus niet met bv savegames en mods van andere versies
eli Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ja, alleen op officieele versies. v1dit komt omdat je als je hem zo verandert dat je geen cd meer nodig hebt, dat je dan eigenlijk de versie verandert (je hebt dus een unieke versie) die werkt dus niet met bv savegames en mods van andere versies doeme guess i'll have to buy me the real thang then
Recommended Posts