Crazy-GTA Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb op een paar forums gelezen dat je meer dan 4 autos in een garage in gta sa kan doen maar ik kan die mod maar niet vinden weet iemand misschien waar die mod is dan kun je het even zeggen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb op een paar forums gelezen dat je meer dan 4 autos in een garage in gta sa kan doen maar ik kan die mod maar niet vinden weet iemand misschien waar die mod is dan kun je het even zeggen Hier heb je niet eens een mod voor nodig . Tenminste, in de Hangar bij Verdant Meadows niet. Daar kan je meer als 2 auto's plaatsen. Hiernaast kan je ook in elke garage 4 motoren zetten. Maar een mod voor 4 auto's in elke garage, zal er vast wel zijn, maar zonder mods is die van Verdant Meadows groot genoeg. Reageren
yvea0 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Voor me garage leg ik some een Monster Zodat de garage niet dicht gaat Ik zet dan heleboel auto's erin monster weg, en ik heb er meer Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ja maar als je bij doherty 4 autos zet dan kan er niet meer in en als ik toch nog een 5de auto erin zet en gaat de garage deur dicht dan gaat er 1 auto weg Reageren
PB_soldier Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 ja volgens mij ook. ik ga er altijd voorstaan met de auto ongeveer tegen de deur dan gaat ie open en dan rij ik erin maar zodra ik meer dan 4 autos heb wordt er eentje weg gespawd. Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Is er daar nou een mod voor ofnie Reageren
Preddy Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik heb volgens mij ooit eens gesuggereerd dat er misschien wel een Mod ervoor zou wezen, waar jij ook op hebt gereageerd. Met google heb ik nog eens uitvoerig zitten zoeken maar dat resulteerde in niets, dus heb ik nog eens de berichten opgezocht waar dat al eerder in was gesuggereerd. Ook daar waren geen links te vinden. Toen maar even een zoekopdrachtje in de Modding sectie en toen was het wel meteen raak, alleen niet op een positieve manier. Klikje Het spijt me dat ik je heb laten hopen op iets dat niet mogelijk is . Je zult het helaas moeten doen met het trucje beschreven door Dutchy3010. Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Bij wang cars he daar zitten autos erin Sultan , Stratum , Uranus , ...... Kun je iets veranderen zodat je geen Sultan erin hebt maar bijvoorbeeld sentinel ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.