Jump to content

liedje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de reclame van Vice city stories voor psp op tmf gezien

weet iemand welk liedje die je op het achtergrond hoort???

Geplaatst:

ik volgens mij Phil collins: In the air tonight of Foregner: I wanna know what love is (ik heb ze alle 2 gezien)

Geplaatst:
ik volgens mij Phil collins: In the air tonight of Foregner: I wanna know what love is (ik heb ze alle 2 gezien)

Volgens mij heb jij dan twee hele andere gezien want ik kan je verzekeren dat het geen van beide is want ik ken die twee tracks als me achterzzak

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, de tweede GTA Vice City Stories trailer, genaamd 'Ladies & Gentlemen, Let's Pop!' wordt begeleid door het prachtige nummer 'Easy Lover' gezongen door Phil Collins en Philip Bailey.

Op TMF (The Music Factory) wordt een ingekorte versie van deze trailer uitgezonden als reclamespotje. In totaal zijn er drie Vice City Stories trailers uitgekomen: 'I'm Your Brother - You Can Thrust Me' (wordt begeleid door 'I Want To Know What Love Is' van Foreigner), 'Ladies & Gentlemen, Let's Pop!' (wordt dus begeleid door 'Easy Lover' van Phil Collins & Philip Bailey) en 'In So Deep' (begeleid door 'In The Air Tonight' van Phil Collins).

Bewerkt: door Pietje II

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...