MartyCeha Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb op internet gelezen over zo'n glitch met de parachute op mount chiliad. Dan moet je eerst aan die wedstrijd meedoen. Dan van die schans afspringen... dan van de fiets af gaan... en dan de parachute openen. Dan zou je ge-respawned worden mét parachute, op de fiets. Dat ging ik dus doen. Hoppa, van die schans af met die fiets, parachute open. Dan: Mission Failed. Your disqualified for leaving your bike... Maar ik deed precies hetzelfde als dat gastje in zo'n filmpje. Er is al een topic hierover, maar volgens mij is die closed. Ik heb GTASA op de ps2. Wat ik dus wil weten: Wat doe ik verkeerd??? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Waarom wil je dit zo per sé weten? Of is het gewoon lol? Misschien iets te laag gesprongen en moet je in het vervolg iets hoger springen en dan pas je parachute openen. Dit doe je door een verdere aanloop te nemen, maar dat wist je waarschijnlijk al . Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ik zou het niej wete maar zou het nie slim zijn om die url door te geven (aangezien het geen spam of reclame is) want ik zou wel is wille weten welke idioot dit gelukt is Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 In ieder geval bedankt. Ik wil het zo graag weten omdat het gewoon lol is...Nu ik GTASA heb uitgespeeld moet ik toch íets te doen hebben ik wacht nog wat andere reacties af... Reageren
skater Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 als je cheats gebruikt moet je gewoon de parachute cheat gebruiken en op je fiets stappen Joey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.