60 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ik zou heeeeeeeel graag willen dat iemand een leistje met antwoorden op deze vragen wil beantwoorden: welke wapens heb je in scareface,hoeveel en hoe heten ze?? welke kleren heb je,hoe heten ze en hoe kom je er aan?? welke gangs heb je,hoe zien ze er uit, hoe heten ze,mogelijk een screen (dat zou heel fijn zijn.) zou iemand een screen willen posten van de gehele map graag geen onnodige berichten van wat een onzin forum of dat het al bestaat met andere woorden hou de sfeer even gezelig. heel heel heeeeeeeel erg bedankt alvast Reageren
Dikbuik Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 lijstje? t is nogal wat Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 lijstje? t is nogal wat Hier hebben we natuurlijk ook niks aan. Als je niks nuttigs hebt te vertellen. Post dan ook niet. Ik heb dit spel wel maar , ik ben helaas nog niet zover dat ik al antwoorden op jou vragen kan geven. Misschien als je even op Google.nl zoekt dat je dan wat kan vinden. BTW: Verplaatst naar Free Roam en Race Game Fora. Reageren
SamShine Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb een walkthrough voor je gevonden. Daar vind je wellicht meer antwoord op je vragen! Reageren
Jowx Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Kijk eens » hier «, » hier «, » hier «, » hier « of » hier «. Veel succes! Reageren
Dikbuik Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Ik heb een walkthrough voor je gevonden. Daar vind je wellicht meer antwoord op je vragen! hij vroeg voor scarface, niet voor justcause Reageren
60 Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 als ik eerlijk ben kan ik er niet veel uit opmaken kan toch iemand een leistje voor me maken??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.