Jump to content

Mod probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik heb allerlei soorte voertuig mods, zijn allemaal okee en werke goed.

Maar ik heb zo'n 4 verschillende scooter mods maar geen van alle doet het.

Als ik hem erin doe dan start ik gta op en dan op de helft van de laadbalk gaat hij terug naar bureaublad.

Hebbe meer mense dit? en is er een oplossing voor?

Greetzz ChzN.

Geplaatst: (bewerkt)
Heey,

Ik heb allerlei soorte voertuig mods, zijn allemaal okee en werke goed.

Maar ik heb zo'n 4 verschillende scooter mods maar geen van alle doet het.

Als ik hem erin doe dan start ik gta op en dan op de helft van de laadbalk gaat hij terug naar bureaublad.

Hebbe meer mense dit? en is er een oplossing voor?

Greetzz ChzN.

Het ligt dus aan die ene scootermod. Gezien je andere mods wel goed kunt installeren, zal het niet aan de versie liggen of aan jouw 'mod installeer kunsten'. Het ligt dus aan die scooter mods. Met welk programma heb je ze geinstalleerd?

Als je San Andreas Mod Installer (SAMI) hebt gebruikt, probeer het dan eens met de IMG tool. Een handleiding over het installeren met de IMG tool vind je >hier<.

Als je de IMG tool al gebruikte, probeer het dan eens met SAMI. Een handleiding over het installeren van mods met SAMI vind je >hier<.

Alle andere tutorials zijn terug te vinden in de >Master Tutorial List<.

Veel succes!

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

heey,

ik gebruik sami en heb ook imgtool en installeer meestal met sami, heb de scooter er nu wel in zitten.

Dus heb nu ff geen probleem met de scooters alleen dan dat hij het niet doet met de faggio want ik heb inplaats van faggio pizzaboy gekozen met sami.

Greetszzz :*D ChzN.

Geplaatst:

Start IMGtool2.0 op. Load GTA3.IMG file. Rebuilt archive.

Makkelijk! Want SAMI rebuilt namelijk geen archives en dan kan het natuurlijk wat door elkaar gehusseld zijn. Zo heb ik een keer een wiel in mijn radar ipv een stukje radargrond :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...