Jump to content

Vasteland?

MartyCeha

Recommended Posts

In het hoesje van het spel zit een landkaartvan liberty city. Bovenop die bijgeleverde kaart staat ergens: "binnenkort voltooit de afdeling openbare werken de bruggen die portland en staunton met het vaste land verbinden. " Dat wil dus zeggen dat shoreside vale vasteland is. maar op die kaart van het toeristenbureau van shoreside vale, zie je een kaart waarop duidelijk te zien is dat shoreside vale óók een eiland is... Is dit al eens eerder iemand opgevallen??? En wat is dat dan voor flauwekul bovenaan de kaart in het hoesje??? :?:?

Delen op andere websites

Shoreside vale is eigenlijk een uitloper van het vasteland, maar je kan in het spel niet verder dan de tunnel. Daarom is het achter de bergen ook niet afgemaakt. Het land houdt er gewoon op.

De kaart die aan het toerismebureau hangt is volgens mij afgeknipt of zo want de tunnel staat er ook niet helemaal op.

gallery_1_6_43645.jpg

Delen op andere websites

In het hoesje van het spel zit een landkaartvan liberty city. Bovenop die bijgeleverde kaart staat ergens: "binnenkort voltooit de afdeling openbare werken de bruggen die portland en staunton met het vaste land verbinden. " Dat wil dus zeggen dat shoreside vale vasteland is. maar op die kaart van het toeristenbureau van shoreside vale, zie je een kaart waarop duidelijk te zien is dat shoreside vale óók een eiland is... Is dit al eens eerder iemand opgevallen??? En wat is dat dan voor flauwekul bovenaan de kaart in het hoesje??? :?:?

Het is eigenlijk helemaal niet duidelijk dat Shoreside Vale een eiland is. Bovenaan de kaart zie je dat er afsnijding is, dat betekent dat je niet heel Shoreside Vale kan zien. Wie weet zit het wel vast. We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen. En wat voor flauwekul bedoel je bovenaan de kaart in het hoesje? Het stukje van de Liberty Tree?

Delen op andere websites

Shoreside Vale is een schiereiland dat wordt verbonden met de eilanden Staunton en Portland. In de tunnel bovenaan Shoreside Vale is er nog een tunnel, de 'Up State Tunnel' die zogezegd naar 'Up State' leidt. De tunnel is echter afgesloten met wegblokkades, waarschijnlijk door wegenwerken. Je kan niet over de blokkades springen, als je door de blokkades stapt via de 'Step trough wall' mode in de Cheatdevice, kan je wel aan de andere kant staan, maar dan loop je tegen een onzichtbare muur, dus heb je maar 50 cm tussen muur en blokkades. Als je nog eens door die onzichtbare muur gaat met 'Step trough wall', dan val je in de Blue Hell (in dit geval de Grey Hell). Over die landkaart, dit is eigenlijk niet echt iets bijzonders. Op een kaart van een land of dorp is het vaak zo dat enkel het land erop staat en de buurlanden als het ware uitgeknipt worden.

Voorbeeld, kaartje van Frankrijk... Hier is Frankrijk ook uitgeknipt. :puh:

fr_carte.gif

Delen op andere websites

[Geblaat] Over die landkaart, dit is eigenlijk niet echt iets bijzonders. Op een kaart van een land of dorp is het vaak zo dat enkel het land erop staat en de buurlanden als het ware uitgeknipt worden. [Geblaat]

Dat bedoelde ik ook, maar ik wist niet precies hoe ik het moest uitleggen ;).

Delen op andere websites

ja thanx allemaal... :) Ik heb het even gecontroleerd, en het is inderdaad afgeknipt daarboven. Maar zo lijkt het wel net een eiland vind ik :Y Ik zag het omdat de tunnel er dus niet helemaal opstond... En ik bedoel dat stukje van de liberty tree, ja. Maar waarom dat bovenste stukje nu schuin afgeknipt is :duh:

En als je de cheat "cars drive on water" doet en je gaat erachter varen met je auto zie je ook dat er niets is...gewoon 'gray hell" dus... Het is gewoon voor het spel gezegt dat het aan het land vast zit, want een stad midden in de zee kan toch niet :bonk::puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Delen op andere websites

ligt carcer city niet achter die bergen ?

Carcer City ligt ergens in de buurt van Liberty City. Waarschijnlijk achter die bergen aangezien dat het vasteland is. Maar ik denk niet vlak erachter. :puh:

Er is toch geen Carcer City in Liberty City Stories? Alleen in GTA III toch..

Delen op andere websites

Er is toch geen Carcer City in Liberty City Stories? Alleen in GTA III toch..

Carcer City bestaat ook niet in GTA III. Tenminste, je kan er niet heen. Jij bedoelt vast Ghost Town. Dit is de scene waar de intro (bankoverval met Catalina en Claude) van GTA III is 'opgenomen'. Omdat dit 'decor' niet nodig is in LCS, zit het er ook niet in. Maar in LCS wordt Carcer City wel vermeld, namelijk in het programma 'Electron Zone' op 'LCFR':

"Hi, I'm calling from Carcer City and I have a problem with my internetconnection...'

Delen op andere websites

• 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...