zero-boy Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 zit vast bij die eerste missie in san fierro da ge woozie leert kenne men auto kantelt altijd op die zandweggekes iemand tips??? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 zit vast bij die eerste missie in san fierro da ge woozie leert kenne men auto kantelt altijd op die zandweggekes iemand tips??? Probeer eerst de route te leren als het niet lukt. Gewoon tijdens de missie een keer langzaam rijden, en goed onthouden. Daarna de lastige stukken oefenen. Je hoeft ook niet de hele tijd vol gas te blijven rijden om te winnen, zo heel snel zijn de anderen ook niet. Dus doe het iets rustiger op de lastige stukken en vol gas op het asfalt. Reageren
Miche Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 De eerste helft is erg gemakelijk en kon ik zonder problemen op volle gas doen, de 2de helft als je dus door de bergen moet en door een stad zijn lastigeren, en kun je het gewoon rustig aandoen als je een voorsprong hebt opgebouwd.. Er komt nog een racemissie die volgens mij lastiger is dan de eerste dus oefen maar goed Reageren
zero-boy Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2004 THX kzalt morge is probere Reageren
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 met je is proberen met een gezinswagen daar gaat ie perfect mee Reageren
Miche Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ik heb het gedaan met zo'n 4x4 truck.. die kantelen minder snel, als je niet te snel rijdt Reageren
zero-boy Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2004 heb het geprobeerd met een opgetunde bobcat maar die is te traag weet iemand een goeie auto Reageren
El Lapino Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 de auto die naast de hide-out van C. staat. uitstekende voiture, eventje je gas induwen en weg de concurrentie Reageren
gta-krc-lover Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 je kan ook met een motor probere maar je moet wel uitkijke dat ge der nie vanafvalt Reageren
Jorne Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Je moet zo'n pick up hebben zo'n eentje wat de politie ook heeft die gaat snel en kan door de bergen maar je hoeft niet zo hard te rijden om te winnen gewoon rustig en goed B) Reageren
MrSelected Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Ik heb die missie gehaald met een Truck Gewoon al die wagentjes van de weg af drukken als ze je inhalen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.