eli Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 hello there fellow boys and girls in gta world tis al een tijdje geleden dat ik gta op de pc heb gespeeld en ik ben vergeten hoe ik mensen aanspreek op straat zodat ze me volgen en mee in een auto of op de brommer stappen, zou iemand kunnen zeggen hoe dit moet aub? kheb een ideetje in men hoofd ma da kan ik ni uitvoeren als ik de ped's ni meekrijg kehb al zitte zoeke opt net hoe dit moet ma kheb niks gevonden in ieder geval thx in advance eli Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) hello there fellow boys and girls in gta worldtis al een tijdje geleden dat ik gta op de pc heb gespeeld en ik ben vergeten hoe ik mensen aanspreek op straat zodat ze me volgen en mee in een auto of op de brommer stappen, zou iemand kunnen zeggen hoe dit moet aub? kheb een ideetje in men hoofd ma da kan ik ni uitvoeren als ik de ped's ni meekrijg kehb al zitte zoeke opt net hoe dit moet ma kheb niks gevonden in ieder geval thx in advance eli Hey welkom op het forum eli Je recruten door op een gangmember te richten met de rechtermuisknop, houd de rechtermuisknop ingedrukt en druk dan op G of H. Nu zal je een gang member recruten, je kan hem nu overal mee krijgen. Door nu op G of H te drukken kan je ze 'opdrachten' zoals meekomen geven. Wanneer je ze geructreerd heb gaan ze automatisch mee in de auto. Je kan alleen je eigen gangmember recruten, als je gewone peds wilt recruten moet dit met behulp van een cheat. Afhankelijk van je respect niveau kun je meer gang members meenemen: -1% of meer: 2 gang members -10% of meer: 3 gangs members -20% of meer: 4 gangs members -40% of meer: 5 gangs members -60% of meer: 6 gangs members -80% of meer: 7 gangs members 7 is het maximaal. Hier nog even de cheats: Met de cheat SJMAHPE kan je iedereen recruten, wanneer je ROCKETMAYHEM intypt zal je iedereen kunnen recruten, maar nu zullen ze Rocket Lauchers hebben. Bewerkt: 30 november 2006 door Typhoon Reageren
Mastertuner Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Hey Eli, allereerst welkom op het forum! Om je mensen te recruteren neem je een wapen, en mik op 1 van hen, druk dan G of H (dacht ik toch ) Let wel op: Als je geen cheats gebruikt kun je alleen mensen van je eigen gang, the Grove St's dus, recruteren . Edit: Ik moet echt eens sneller worden in m'n typen, ookal was Typhoon me maar 12 seconden voor Bewerkt: 2 december 2006 door -YokoZumi- Reageren
eli Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) hello there fellow boys and girls in gta world tis al een tijdje geleden dat ik gta op de pc heb gespeeld en ik ben vergeten hoe ik mensen aanspreek op straat zodat ze me volgen en mee in een auto of op de brommer stappen, zou iemand kunnen zeggen hoe dit moet aub? kheb een ideetje in men hoofd ma da kan ik ni uitvoeren als ik de ped's ni meekrijg kehb al zitte zoeke opt net hoe dit moet ma kheb niks gevonden in ieder geval thx in advance eli Hey welkom op het forum eli Je recruten door op een gangmember te richten met de rechtermuisknop, houd de rechtermuisknop ingedrukt en druk dan op G of H. Nu zal je een gang member recruten, je kan hem nu overal mee krijgen. Door nu op G of H te drukken kan je ze 'opdrachten' zoals meekomen geven. Wanneer je ze geructreerd heb gaan ze automatisch mee in de auto. Je kan alleen je eigen gangmember recruten, als je gewone peds wilt recruten moet dit met behulp van een cheat. Afhankelijk van je respect niveau kun je meer gang members meenemen: -1% of meer: 2 gang members -10% of meer: 3 gangs members -20% of meer: 4 gangs members -40% of meer: 5 gangs members -60% of meer: 6 gangs members -80% of meer: 7 gangs members 7 is het maximaal. Hier nog even de cheats: Met de cheat SJMAHPE kan je iedereen recruten, wanneer je ROCKETMAYHEM intypt zal je iedereen kunnen recruten, maar nu zullen ze Rocket Lauchers hebben. Bedankt typhoon en yokozumi !! ik ga het direct uitproberen !! kwil namelijk wa mensen nen auto inkrijge om vervolgens ze van den berg te zwieren en zelf veilig te landen onder koepel vrijwel het einge da ik nu in dit spel nog doe is basejumpen en skydiven in de realiteit spring ik zelf ook (ben nog maar beginner hoor, 47 jumps and loving it ) dus je kan je wss wel voorstellen hoeveel fun dit spel voor mij is nog veel gameplezier and thanks !! eli Bewerkt: 30 november 2006 door eli Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Volgens mij is dit nog niet gezegd: De cheat voor 100% Respect is: WORSHIPME Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 als mensen iets tegen je zeggen terwijl je rent of loopt kun je iets terug zeggen Y - Positief N - Negatief Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.