remco_17 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb alle missies uitgespeeld en ben nu bezig met het 'uitroeien' van enemy gangs in los santos. Dus ik ben alle gang territoria van mij aan het maken. Mijn vragen zijn: 1) kun je alleen gang territoria overnemen in los santos? of komen er nadat alles in los santos van jou is nog andere bij? 2) krijg je een beloning voor het overnemen van alle gang territoria? (behalve respect, dat is bij mij al helemaal vol dat balkje en om de zoveel tijd komt er nog wel bij maar dan schiet dat buiten het balkje ) Reageren
Jorair Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 1. Nee, je kunt alleen maar in los santos gebieden 'overnemen', niet in Red Country ofzo. Er komen er dus geen bij. 2. Dat weet ik eigenlijk niet zo goed, maar ik denk van niet, aangezien ze je altijd blijven aanvallen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb alle missies uitgespeeld en ben nu bezig met het 'uitroeien' van enemy gangs in los santos. Dus ik ben alle gang territoria van mij aan het maken. Mijn vragen zijn:1) kun je alleen gang territoria overnemen in los santos? of komen er nadat alles in los santos van jou is nog andere bij? 2) krijg je een beloning voor het overnemen van alle gang territoria? (behalve respect, dat is bij mij al helemaal vol dat balkje en om de zoveel tijd komt er nog wel bij maar dan schiet dat buiten het balkje ) 1) Zodra je alles in Los Santos hebt overgenomen, zijn er geen gang territories meer te veroveren. Ook heb je dan geen last meer van Ballas en Vagos. Als je nog niet alles hebt uitgeroeid, moet je iedere keer weer terug naar een stuk grond als Ballas en Vagos die proberen terug te pakken. Daar heb je dus geen last meer van als je alle gang territories veroverd hebt. Er is wel een bepaalde bug, als je ver van het bewoonde gebied afvliegt (dus over het water), dat er dan gang territories in San Fierro te vinden zijn. Dit is echter niet gebruikelijk. 2) Je krijgt er volgens mij geen beloning voor, buiten respect dan. Het enigste voordeel is dat je niet telkens weer terughoeft naar een bepaald gebied als je wordt aangevallen. Reageren
HerrieM Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 1 Officieel zijn er alleen gang territoria in Los Santos. Er is een terretory glitch die er voor zorgt dat er op twee andere plaatsen in San Andreas ook gang territoria ontstaan. Dit wordt veroorzaakt als je buiten het speelveld van gta vliegt. 2. Er is alleen een beloning voor het bezitten van territories. Dit is geld. Bij het Johnson huis in Grove street is een plek waar geld komt dat je kan ophalen. Hoe meer terretories je bezit hoe sneller deze vol loopt. Daarnaast is er ook het voordeel dat er geen gangwars meer komen en je niet beschoten wordt in die gebieden. Reageren
remco_17 Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 het overnemen van enemy territories behoort niet tot het behalen van de 100% he of wel? Reageren
BaasB Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 het overnemen van enemy territories behoort niet tot het behalen van de 100% he of wel? Nee, gang territories overnemen hoort niet bij de 100%. Als je je nog eens afvraagt of iets wel of niet bij de 100% hoort, kun je altijd hier eens een kijkje nemen: Klik. Daar staat een lijst met alles wat je moet doen voor de 100%. Reageren
cheizz Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 1 Officieel zijn er alleen gang territoria in Los Santos. Er is een terretory glitch die er voor zorgt dat er op twee andere plaatsen in San Andreas ook gang territoria ontstaan. Dit wordt veroorzaakt als je buiten het speelveld van gta vliegt. hoe lang moet je dan ong. vliegen van het land af?? Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) hoe lang moet je dan ong. vliegen van het land af?? Dat is geloof ik niet helemaal bekend. De ene beweerd dat het gebeurde toen ze de missies Saint Mark's Bistro deden. Anderen zeggen dat je bijna een kwartier in een richting moet vliegen. Ikzelf vind het niet de moeite waard om uit te zoeken hoe het zit. Ik heb hier een "walkthrough" gevonden van iemand. Hij beweert dat door 36 uur in een richting te vliegen hij de hele kaart bedekt kreeg met 178 territories. Als je wil mag je het uitproberen. Als ik die guide goed heb gelezen krijg je dus meer gebieden als je langer een richting uit gaat. Bewerkt: 1 december 2006 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.