Jump to content

Angela's Eyes

Recommended Posts

Geplaatst:

Angela's Eyes

34191.jpg

Angela's Eyes is about a young FBI agent who is blessed with the ability to almost instantly detect whether or not someone is telling the truth. Angela was spurred to perfect this talent by her parents' painful lies. When she was 14 years old, she discovered that her parents were actually spies, who are now serving long prison sentences for the crime of treason. Can Angela redeem her family, help her troubled younger brother, and keep her own life and career in order?

Angela's Eyes gaat over een jonge FBI agente wie de gave bezit om bijna altijd, onmiddelijk te zien of iemand de waarheid vertelt. Toen Angela 14jaar was, kwam ze erachter dat haar ouders spionnen waren, die nu levenslang hebben voor landverraad. Kan Angela haar familie naam redden, Haar jongere broer helpen, en haar eigen leven en carriere in orde houden?

------

Ik keek deze serie al voordat hij werd uitgezonden in Nederland, en vond het toen al een leuke serie...

Angela's Eyes - Elke Woensdag - Net5 - 22:35

Wie kijkt deze serie nog meer ?

Of juist niet omdat je er niks aan vind, vertel dan ook even waarom.

Geplaatst:

Ik kijk het niet, en het lijkt me ook best saai eerlijk gezegd. Ze is volgens mij 'de grote held die alles weet en doet' en als zoiets in een serie zit vindt ik het niet meer zo leuk. Maar ik kan het ook volkomen mis hebben natuurlijk.

Geplaatst:

Niet volkomen, ze is inderdaad degene die het allemaal weet vanwege die gave natuurlijk.

Ach je moet er van houden. Wat mij boeit aan deze serie is het feit dat die broer beweert dat die ouders onschuldig zijn, en er dus zo'n heel government conspiracy speelt en dat vind ik altijd wel vet.. :Y

Geplaatst:

Het verhaal rond het "complot" word nu verder uitgediept, vind ik wel cool. :)

Lost is ook vet, gister de eerste episode van Season 3 gezien.. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...