Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar Pokémon signatures gemaakt:

Nummer 1:

lugiasigcopyvg1.jpg

Oeps ben nog vergeten Stroke te doen. Doe ik zo wel even. Maar rate hem nu maar alvast.

Nummer 2:

blazikensigfh6.jpg

Geplaatst:

je sigs zijn niet mis maar mss wat meer kleuren en effecten eraan toevoegen,

zorgen ook al wat voor een mooier effect en opvulling.

ik vind de 2de het mooist omdat bij de eerstede achtergrond toch wat leger is als bij de tweede,

ook mooi met de schaduwen bij de twee renders.

Heb nooit schrik om nieuwe dingen te proberen!

1ste:6/10

2de : 6.5/10

Geplaatst:

1e is wel mooi. Goed bijpasende achtergrond met die rondjes. Je tekst is wel mooi erin gezet. Je kon misschien nog wel wat mee doen maar dit is wel leuk opzich. Je had misschien extra nog C4D erin kunnen doen. Het is natuurlijk geen minpunt dat je het niet hebt, maar het is (misschien) wel een pluspunt als je het er wel in hebt. Over je render; je hebt hem mooi uitgeknipt. Dat is zeer goed gedaan. Je had je render misschien wat groter kunnen maken zodat het wat voller is. Het is een beetje leeg nu.

70%

2e is ook wel mooi. Deze is zou voller kunnen zijn, maar omdat je de size groter hebt is dat niet zo. Dat is jammer. Want hij is nu net als die andere een beetje leeg. Je hebt je render goed uitgeknipt met dat vuur ook (lijkt net alsof hij zit te roken :clown: ). Er is 1 minpuntje aan je render. Die schaduw eronder. Het lijkt nu net alsof je render gewoon plat is. Dat is jammer want dat is bij je eerste sig niet zo. Dat kan je dus misschien nog wel effe veranderen. Je hebt een mooie dubele border. Je kon misschien de buitenste 'ring' 1tje dunner doen want hij is iets te dik. Ook bij deze kon je misschien ook nog wel C4D toevoegen. Je hebt net als je vorige sig erin gezet zegmaar. Dus daar heb ik dezelfde tips voor ;) .

Ik denk dat deze sig wel wat beter is dan de vorige:

76%

Geplaatst:
1e is wel mooi. Goed bijpasende achtergrond met die rondjes. Je tekst is wel mooi erin gezet. Je kon misschien nog wel wat mee doen maar dit is wel leuk opzich. Je had misschien extra nog C4D erin kunnen doen. Het is natuurlijk geen minpunt dat je het niet hebt, maar het is (misschien) wel een pluspunt als je het er wel in hebt. Over je render; je hebt hem mooi uitgeknipt. Dat is zeer goed gedaan. Je had je render misschien wat groter kunnen maken zodat het wat voller is. Het is een beetje leeg nu.

70%

2e is ook wel mooi. Deze is zou voller kunnen zijn, maar omdat je de size groter hebt is dat niet zo. Dat is jammer. Want hij is nu net als die andere een beetje leeg. Je hebt je render goed uitgeknipt met dat vuur ook (lijkt net alsof hij zit te roken :clown: ). Er is 1 minpuntje aan je render. Die schaduw eronder. Het lijkt nu net alsof je render gewoon plat is. Dat is jammer want dat is bij je eerste sig niet zo. Dat kan je dus misschien nog wel effe veranderen. Je hebt een mooie dubele border. Je kon misschien de buitenste 'ring' 1tje dunner doen want hij is iets te dik. Ook bij deze kon je misschien ook nog wel C4D toevoegen. Je hebt net als je vorige sig erin gezet zegmaar. Dus daar heb ik dezelfde tips voor ;) .

Ik denk dat deze sig wel wat beter is dan de vorige:

76%

Hoe kun je C4Ds maken? Want dat snap ik nog steeds niet.

Geplaatst: (bewerkt)
Je kan C4D's downloaden op bekende graphics-site, zoals :

ChaosGFX

Gamerenders

Planetrenders

Zoek zelf even verder op Google .

Meestal hebben C4D renders een zwarte achtergrond. Zet je C4D even op blend mode Screen, en de zwarte achtergrond is weg.

Op chaosGFX (volgens mij ook op de andere maar ik weet niet zeker) moet je wel eerst 25 posts hebben. Je kan ook op Deviant Art maar die vind ik zelf niet zo goed... maar kijk maar of je wat kan vinden.

Hoe zet je een C4D erin? Ik maak er even een tutorial over ik post hem zo bij graphics tutorials algemeen ;)

Bewerkt: door .Antonio

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...