PowerPats Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb gehoort dat je San Andreas niet meer uit kan spelen als je cheats gebruikt klopt dit ? Ik zou graag antwoord willen want ik ben bang dat ik dan alle story missions helemaal voor niks doe. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik heb gehoort dat je San Andreas niet meer uit kan spelen als je cheats gebruikt klopt dit ?Ik zou graag antwoord willen want ik ben bang dat ik dan alle story missions helemaal voor niks doe. Dit is half waar. Je hebt bepaalde cheats, de pedestrian-cheats zoals bijvoorbeeld de riot-cheat, die er inderdaad voor zorgen dat je de 100% niet kunt halen. Die cheats kunnen er namelijk voor zorgen dat je bepaalde missies niet kunt spelen, als we de riot-cheat als voorbeeld nemen kan je de missie Madd Dogg nooit halen omdat hij al springt voor je de kans hebt om hem op te vangen. Maar als je de health/ammo/armor/weather/auto etc cheats gebruikt (dus alles behalve de cheats die betrekking hebben op de voetgangers), dan kan je gewoon nog altijd de 100% spelen. In GTA Vice City is het zo dat je met een beetje pech na 1x cheaten al niet meer de 100% kunt halen, maar dit is - gelukkig voor de cheaters - niet zo in San Andreas. Wel is het zo dat je door bepaalde bugs de 100% niet zou kunnen halen, maar over het algemeen wordt aangenomen dat je ook met cheats nog gewoon de 100% kunt behalen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Neehoor, als je met cheats speelt kun je San Andreas ook nog gewoon helemaal voor 100% uitspelen. Sommige cheats hebben wel wat bijwerkingen dacht ik, maar al te ernstig is het niet. [Edit] Te laat Bewerkt: 30 november 2006 door Froodooo Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Oke allemaal bedankt voor het antwoord. Gelukkig heb ik die riot mode cheat nooit gebruikt dus ik neem aan dat ik tot de 100% kan spelen. In ieder geval beide bedankt voor jullie snelle antwoorden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Oke allemaal bedankt voor het antwoord.Gelukkig heb ik die riot mode cheat nooit gebruikt dus ik neem aan dat ik tot de 100% kan spelen. In ieder geval beide bedankt voor jullie snelle antwoorden. Er bestaan twee programma's waar je de cheats uit kunt zetten. De GTANoCheat zorgt ervoor dat de cheatstatus op nul te komen te staan, dus als je saved terwijl je cheats hebt gebruikt en je start San Andreas weer op en laadt de savegame, zijn al je cheats uitgezet. Met de +151 Crazy Trainer kan je al je cheats uitzetten Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Maar als je de health/ammo/armor/weather/auto etc cheats gebruikt (dus alles behalve de cheats die betrekking hebben op de voetgangers), dan kan je gewoon nog altijd de 100% spelen. In GTA Vice City is het zo dat je met een beetje pech na 1x cheaten al niet meer de 100% kunt halen, maar dit is - gelukkig voor de cheaters - niet zo in San Andreas. Wel is het zo dat je door bepaalde bugs de 100% niet zou kunnen halen, maar over het algemeen wordt aangenomen dat je ook met cheats nog gewoon de 100% kunt behalen. Oo ik heb nog een klein vraagje ik heb wel de cheat geen politie een keer gebruikt bij een missie. Betekent dat ik het spel nog steeds niet 100% af kan spelen want politiemannen zijn toch ook voetgangers ? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Maar als je de health/ammo/armor/weather/auto etc cheats gebruikt (dus alles behalve de cheats die betrekking hebben op de voetgangers), dan kan je gewoon nog altijd de 100% spelen. In GTA Vice City is het zo dat je met een beetje pech na 1x cheaten al niet meer de 100% kunt halen, maar dit is - gelukkig voor de cheaters - niet zo in San Andreas. Wel is het zo dat je door bepaalde bugs de 100% niet zou kunnen halen, maar over het algemeen wordt aangenomen dat je ook met cheats nog gewoon de 100% kunt behalen.Oo ik heb nog een klein vraagje ik heb wel de cheat geen politie een keer gebruikt bij een missie. Betekent dat ik het spel nog steeds niet 100% af kan spelen want politiemannen zijn toch ook voetgangers ? Nee, dit wordt niet gerekend als een pedestrian-cheat. Geen politie is ook een cheat die je vrij kunt gebruiken. Valt onder het "etc" . Je kunt dan waarschijnlijk nog wel de 100% halen, maar er kunnen natuurlijk altijd bugs optreden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.