peter99 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 ik krijg binnekort armax en nu is mijn vraag : kan je de laatklep achter in open doen en er bijvoorbeeld een dure toerismo eruit kiepen ? zou leuk zijn alvast bedankt Reageren
Bling Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Het is helaas niet mogelijk om voertuigen in de Andromana op te slaan, het interrior van de Andromana zit namelijk niet opgeslagen in het voertuig. De interrior die je in de missie "Stowaway" te zien krijgt is in werkelijkheid een hidden interrior dat zich ergens hoog in de lucht bevindt. Er bestaat wel een manier om de laadklep van de "Andromana" te openen door met het rechter joystickje op en neer te bewegen, maar je kunt hier dus geen voertuigen in opslaan zoals ik al zei. Reageren
eli Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Het is helaas niet mogelijk om voertuigen in de Andromana op te slaan, het interrior van de Andromana zit namelijk niet opgeslagen in het voertuig. De interrior die je in de missie "Stowaway" te zien krijgt is in werkelijkheid een hidden interrior dat zich ergens hoog in de lucht bevindt. Er bestaat wel een manier om de laadklep van de "Andromana" te openen door met het rechter joystickje op en neer te bewegen, maar je kunt hier dus geen voertuigen in opslaan zoals ik al zei. hey die "Andromana" waar je het over hebt, waar kan je die vinden in het spel (de normale versie) ? ik dacht dat dat een vliegtuig was dat je enkel te zien kreeg in die missie ''stowaway''. zou bangelijk zijn moest die ergens in een hangaar staan. eli Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 heydie "Andromana" waar je het over hebt, waar kan je die vinden in het spel (de normale versie) ? ik dacht dat dat een vliegtuig was dat je enkel te zien kreeg in die missie ''stowaway''. zou bangelijk zijn moest die ergens in een hangaar staan. eli Dat is helemaal waar, je krijgt hem alleen te zien in de missie 'Stowaway' en 'A Home in the Hills' maar je kan dit grote vliegtuig nog wel krijgen, maar alleen door middel van cheats, en dan bedoel ik met een trainer. Ik weet dat jij hem op de PC hebt, dus je zou makkelijk een trainer gebruiken kunnen, als je dit wilt raad ik je de +151 trainer aan. Deze trainer heeft erg veel functies, met ondermeer een voertuigspawner. Met een 'Carspawner' kan je dus alle voertuigen laten spawnen door op een hotkey te drukken. Download de +151 trainer hier. (3e in de lijst) Ik geef de voorkeur naar die trainer. Je zet gewoon alle bestanden uit het gedownloade pakketje die je met Winrar opent in je GTA SA folder: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Daarna start je je trainer op en ga je bij Info naar de spawner, hier zoek je de Andromada op en vinkt de sneltoets aan. Nu kan je hem dus gewoon spawnen, en met dit grote vliegtuig vliegen. Veel plezier! Reageren
Mastertuner Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 (bewerkt) Dit is al een keer uitgelegd. Gebruik even de zoekfunctie. Maar, ok, nog een keer dan . De Andromada is niet verkrijgbaar in het 'normale' spel. Alleen moet je er tijdens de missie 'Stowaway' geloof ik, met een moto in proberen rijden, in de laadklep achteraan. Dus je kan dus de Andromada niet vinden in de game zelf, buiten de missie 'Stowaway' en als j hem op de PC hebt, denk ik dat het ook zou moeten gaan met een mod. Heb je hem op de PS2, kun je ook Armax gebruiken zoals Peter99. Edit: Typhoon was me voor... Bewerkt: 30 november 2006 door -YokoZumi- Reageren
eli Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 hey die "Andromana" waar je het over hebt, waar kan je die vinden in het spel (de normale versie) ? ik dacht dat dat een vliegtuig was dat je enkel te zien kreeg in die missie ''stowaway''. zou bangelijk zijn moest die ergens in een hangaar staan. eli Dat is helemaal waar, je krijgt hem alleen te zien in de missie 'Stowaway' en 'A Home in the Hills' maar je kan dit grote vliegtuig nog wel krijgen, maar alleen door middel van cheats, en dan bedoel ik met een trainer. Ik weet dat jij hem op de PC hebt, dus je zou makkelijk een trainer gebruiken kunnen, als je dit wilt raad ik je de +151 trainer aan. Deze trainer heeft erg veel functies, met ondermeer een voertuigspawner. Met een 'Carspawner' kan je dus alle voertuigen laten spawnen door op een hotkey te drukken. Download de +151 trainer hier. (3e in de lijst) Ik geef de voorkeur naar die trainer. Je zet gewoon alle bestanden uit het gedownloade pakketje die je met Winrar opent in je GTA SA folder: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Daarna start je je trainer op en ga je bij Info naar de spawner, hier zoek je de Andromada op en vinkt de sneltoets aan. Nu kan je hem dus gewoon spawnen, en met dit grote vliegtuig vliegen. Veel plezier! ok, bedankt voor je uitleg spijtig genoeg kan ik die trainer niet downloaden om bepaalde redenen ik ben namelijk ook niet zo goed met computers, maar alvast bedankt !! die armax wat is dat precies ? is het een soort cheatconsole? heb ik nu echt nog nooit van gehoord.. eli Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 hey die "Andromana" waar je het over hebt, waar kan je die vinden in het spel (de normale versie) ? ik dacht dat dat een vliegtuig was dat je enkel te zien kreeg in die missie ''stowaway''. zou bangelijk zijn moest die ergens in een hangaar staan. eli Dat is helemaal waar, je krijgt hem alleen te zien in de missie 'Stowaway' en 'A Home in the Hills' maar je kan dit grote vliegtuig nog wel krijgen, maar alleen door middel van cheats, en dan bedoel ik met een trainer. Ik weet dat jij hem op de PC hebt, dus je zou makkelijk een trainer gebruiken kunnen, als je dit wilt raad ik je de +151 trainer aan. Deze trainer heeft erg veel functies, met ondermeer een voertuigspawner. Met een 'Carspawner' kan je dus alle voertuigen laten spawnen door op een hotkey te drukken. Download de +151 trainer hier. (3e in de lijst) Ik geef de voorkeur naar die trainer. Je zet gewoon alle bestanden uit het gedownloade pakketje die je met Winrar opent in je GTA SA folder: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Daarna start je je trainer op en ga je bij Info naar de spawner, hier zoek je de Andromada op en vinkt de sneltoets aan. Nu kan je hem dus gewoon spawnen, en met dit grote vliegtuig vliegen. Veel plezier! ok, bedankt voor je uitleg spijtig genoeg kan ik die trainer niet downloaden om bepaalde redenen ik ben namelijk ook niet zo goed met computers, maar alvast bedankt !! die armax wat is dat precies ? is het een soort cheatconsole? heb ik nu echt nog nooit van gehoord.. eli de armax is een cd, en een soort van sleuteltje, waarmee je de speler open kan doen terwijl je nog gewoon speelt, zodat de ps2 het zelf zegmaar niet doorheeft, en dan doe je die armax cd erin, en kan je vanalles doen Reageren
eli Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 hey die "Andromana" waar je het over hebt, waar kan je die vinden in het spel (de normale versie) ? ik dacht dat dat een vliegtuig was dat je enkel te zien kreeg in die missie ''stowaway''. zou bangelijk zijn moest die ergens in een hangaar staan. eli Dat is helemaal waar, je krijgt hem alleen te zien in de missie 'Stowaway' en 'A Home in the Hills' maar je kan dit grote vliegtuig nog wel krijgen, maar alleen door middel van cheats, en dan bedoel ik met een trainer. Ik weet dat jij hem op de PC hebt, dus je zou makkelijk een trainer gebruiken kunnen, als je dit wilt raad ik je de +151 trainer aan. Deze trainer heeft erg veel functies, met ondermeer een voertuigspawner. Met een 'Carspawner' kan je dus alle voertuigen laten spawnen door op een hotkey te drukken. Download de +151 trainer hier. (3e in de lijst) Ik geef de voorkeur naar die trainer. Je zet gewoon alle bestanden uit het gedownloade pakketje die je met Winrar opent in je GTA SA folder: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Daarna start je je trainer op en ga je bij Info naar de spawner, hier zoek je de Andromada op en vinkt de sneltoets aan. Nu kan je hem dus gewoon spawnen, en met dit grote vliegtuig vliegen. Veel plezier! ok, bedankt voor je uitleg spijtig genoeg kan ik die trainer niet downloaden om bepaalde redenen ik ben namelijk ook niet zo goed met computers, maar alvast bedankt !! die armax wat is dat precies ? is het een soort cheatconsole? heb ik nu echt nog nooit van gehoord.. eli de armax is een cd, en een soort van sleuteltje, waarmee je de speler open kan doen terwijl je nog gewoon speelt, zodat de ps2 het zelf zegmaar niet doorheeft, en dan doe je die armax cd erin, en kan je vanalles doen sorry voor al die vragen he :$ ma weet je toevallig waar ik zon cdtje kan vinden? kan je da vinden in een gewone winkel of bv in een mangastore waar ze ook veel ps2 dingen hebben? of enkel online? Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 -tekst weggehaald- sorry voor al die vragen he :$ ma weet je toevallig waar ik zon cdtje kan vinden? kan je da vinden in een gewone winkel of bv in een mangastore waar ze ook veel ps2 dingen hebben? of enkel online? precies wat je zegt, een grote computerwinkel zal het wel hebben, en internet zoiezo. Reageren
peter99 Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) oke dan nu ik weer : als je die laadklep opent wat zie je dan ? bleuhell ?! onzichtbare muur !?? niks ??!!? kan iemand even een plaatje maken voor me ? Bewerkt: 1 december 2006 door peter99 Reageren
The GamerII Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 ik denk zelf niks want anders zouden ze er geen coördinaten er voor hebben Reageren
peter99 Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 nou ja dan is laad klep nog steeds handig om vervelende auto,s te pletten en voor multyplayer met een vriend(in) ,kunnen ze mee liften Reageren
gamer_edo Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 vraag 1 heb je pc of iets anders? als je voor de pc hebt kan dat met een mod (alleen .txd en .dff vervangen ) ik ken ff de site niet als je geen pc hebt weet ik niet of het kan Reageren
peter99 Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Ik heb een ps2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.