orange123 Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Eej mensen, Ik had een vraagje, moet je bij de img tool 2.0 ook regels vervangen als je kleding wilt veranderen? Iemand (ik weet niet wie) had namelijk voor gta sa een handleiding gemaakt waarin je op het laatst ook regels moest vervangen. nou vind ik dit lastig, dus vandaar mijn vraag. En als er kleren zonder regels zijn, geef dan links naar goeie mods of sites! thx orange123 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 Ik had dus die handleiding gemaakt. Je vindt deze >hier< terug. Als je hem nog eens nodig heb, kun je ook in de >Master tutorial list< kijken. Die regels vervangen is alleen van toepassing op voertuigen. Bij kleding hoef je alleen maar een .txd bestandje te vervangen. Mods kun je o.a. vinden op deze sites: www.gtamods.de www.gtainside.de En natuurlijk in gtagames' eigen database. Veel succes met de mods! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.