Jump to content

Southpark fans hier melden!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oke het zit zo, ik heb een LEGALE site gevonden waar alle afleveringen van southpark opstaan die er bestaan. ja het is echt legaal er word op de site ook uitgelegd hoe dat zit, dit is trouwens de site dus alle southpark fans zijn nu al blij waarschijnlijk maar daar gaat het niet om, ik ben op zoek naar de aflevering waar dat rolstoelgastje zit, die de hele tijd TIMMY!! roept, die vond ik wel heel goed, alleen kan hem zo niet vinden, en om nou al die afleveringen langs te gaan is ook zo'n gedoe, dus southpark fans, veel plezier met de site, en als je weet welke aflevering het is, wel ff melden he!

ps de site heeft veel reclame in popups maar die kan je wegklikken.

klein vraagje: weet iemand of er ook zoiets bestaat voor the osbournes of friends?

Bewerkt: door DX11
Er zijn heel veel afleveringen met Timmy.
Aha, ik heb er nog maar 1 gezien eigenlijk, kan je er een paar opnoemen? van die site. wel grappig. heet dat rolstoelgastje zelf timmy dan?

@herrieM, daar heb ik weinig aan,

Geplaatst:

Er zijn redelijk wat afleveringen met Timmy. Aangezien Timmy alleen maar zijn eigen naam roept weten we natuurlijk niet welke jij bedoelt.:

• The Tooth Fairy Tats 2000- Helps Stan, Cartman and Kyle try to pull Kenny's tooth out.
  • Timmy 2000- Unnecessarily diagnosed with A.D.D and joins the band The Lords of the Underworld, which becomes nationally famous.
  • Do the Handicapped Go to Hell?- Makes the fellow Christian fourth graders fearful, due to the fact that he can't confess his sins.
  • Probably- Is "healed" by Cartman.
  • 4th Grade- Helps his fellow fourth graders by strapping a time traveling device to his wheelchair, which ends up going terribly wrong.
  • Helen Keller! The Musical- Gets the lead part in the Thanksgiving musical play and finds a retarded pet turkey.
  • Cripple Fight- Becomes envious of Jimmy's popularity and fights him in an alley.
  • Professor Chaos- Auditions to be the new "fourth kid".
  • Simpsons Already Did It- One of the many "Simpsonized" residents.
  • Krazy Kripples- Becomes part of The Crips with Jimmy; helps end the Crips vs. Bloods gang war.
  • Up the Down Steroid- Participates in the Special Olympics and tries to get Jimmy off steroids.

Bron: wikipedia

Zelf vind ik Timmy 2000 (afl 404) het leukst. Hierin komt Timmy in een band genaamd Timmy and the Lords of the Underworld. Hij is de leadzanger en "zingt" de hele tijd Timmy!!

Geplaatst:

Een slotje lijkt me niet nodig, maar meldingen dat de site niet werkt zijn dus niet nodig.. DX11, post wel weer, als de site weer werkt.. :sigaar:

Site werkt weer, wel veel reclame maarja, hopelijk kan iemand me helpen.

klein vraagje: weet iemand of er ook zoiets bestaat voor the osbournes of friends?

Dat weet ik niet, DX11.

Maar ik heb een paar hele leuke afleveringen gevonden die ik even wil zeggen dat jullie die MOETEN zien:

Professor Chaos, seizoen 6: Kenny is al een tijdje dood en Butters was sindsdien zijn vervanger, maar op een dag besluiten de andere drie vrienden, Stan, Kyle en Cartman, om Butters te ontslaan, omdat ze hem 'lame' vinden. Zo begint een enorme talentenjacht om wie de vervanger van Kenny mag zijn. Ondertussen wordt Butters gek en noemt zichzelf 'Professor Chaos', met het doel om de aarde te vernietigen! Zal het hem lukken de Aarde te vernietigen, en wie wordt de vervanger van Kenny?

The Return of Chef, seizoen 10: Als Chef vertrekt naar de Super Adventure Club, is heel South Park droevig. Maar op een dag komt hij terug! Iedereen is blij, maar al snel merken ze dat er iets mis is met Chef. Stan, Kyle, Kenny en Eric besluiten om bij de Super Adventure Club te kijken en die blijken heel erg mis te zijn...

Cartoon Wars 1, seizoen 10: Als er op Family Guy een plaatje van de Islamitische profeet Mohammed wordt geplaatst, is heel Amerika bang voor aanslagen. Cartman háát Family Guy, en wil naar Hollywood, Los Angeles om een stop te zetten aan Family Guy. Maar Kyle vind Family Guy geweldig en wil de makers ervan overtuigen om de tweede aflevering met Mohammed niet uit te zenden, maar hij wil wel Cartman voorkomen om Family Guy van de kabel te halen. Wat volgt is een spannende race om wie als eerste in de Family Guy studio's aankomt. Maar ze weten beide niet het grote geheim achter Family Guy...

Cartoon Wars 2, seizoen 10: In South Park ondertussen wordt besloten om allemaal hun hoofd in het zand te begraven als de aflevering wordt uitgezonden, om zo te voorkomen dat de woedende terroristen hun vermoorden. Kyle is afgeschud door Cartman, maar heeft gezworen om Cartman tegen te houden. Zal het hem lukken om de wereld én Family Guy te redden? En achter het geheim te komen van Family Guy?

Proper Condom Use, seizoen 5: Als onze vrienden ontdekken hoe je een hond kan 'melken'(aftrekken dus) laten ze dit aan hun ouders zien. Die zijn zeer geschokt en willen dat er voortaan seksuele in lichting op hun school wordt gegeven. Mr Macky, de schoolpsycholoog, en Miss Chokesondick gaan hen alles erover leren, terwijl ze nog maagd zijn! De kinderen worden bang om soa's te krijgen, en de jongens geven de meisjes de schuld, en omgekeerd, en zo begint er een oorlog tussen de twee. En er begint ook langzaam maar zeker een relatie tussen Miss Chokesondick en Mr Mackey te ontstaan...

Towelie, seizoen 5: Er is een denkende en pratende handdoek ontsnapt uit het Tynacorp lab. Hij is verslaafd aan crack en komt heel vaak naar de jongens toe om hen te zeggen dat ze een handdoek moeten gebruiken, en om hun te vragen of ze ook high willen worden. Als Cartman dan op een dag een tampon van Stan's moeder vindt, blijft hij haar ondervragen totdat ze om er maar vanaf te zijn zegt dat ze de nieuwe Okama Gamsphere voor hun koopt, een console dus. Ze spele het hele weekend en zijn helemaal verslaafd, maar het leger zoekt Towelie(de pratende handdoek) en als Tynacorp weet dat hij bij Stan is stelen ze hun Gamesphere in ruil voor Towelie. Die brengen ze naar de afspraak plek maar het leger arriveert daar en ze worden in de val gelokt. Ze moeten Towelie naar Tynacopr brengen, en daar begint een heel avontuur met de onbehulpzame en erg tegenwerkende Towelie(want hij wordt altijd high) om hun Okama Gamesphere terug te krijgen. En niemand is die ze op het eerste moment lijken...

Dit zijn ff een paar héle vette afleveringen, je lacht je gewoon dood!!

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:
Weet iemand uit welke aflevering en seizoen het volgende fragmentje komt? klinkt grappig :puh:

Dat komt dus uit deaflevering waarin Timmy in een rockband komt. De aflevering heet Timmy 2000 en is aflevering 4 van seizoen 4.

Geplaatst:

Ik kijk bijna nooit Southpark, maar aflevring 1008 (volgens mij) vind ik echt gaaf. Het gaat over dat ze in World of Warcraft een onverslaanbare gast tegenkomen. Om die te verslaan gaan ze een maand lang alleen maar World of Warcraft spelen. Hoe vinden jullie die aflevering?

Geplaatst:
Ik kijk bijna nooit Southpark, maar aflevring 1008 (volgens mij) vind ik echt gaaf. Het gaat over dat ze in World of Warcraft een onverslaanbare gast tegenkomen. Om die te verslaan gaan ze een maand lang alleen maar World of Warcraft spelen. Hoe vinden jullie die aflevering?

Dat was de beste van seizoen 10 vind ik. Slap gelachen toen Butters met hetzelfde ventje in beeld kwam als Cartman :schater: . Het kleine stukje GTA was ook heel subtiel, maar wel een geinige toevoeging eraan. De aflevering was echt een stuk beter dan de 'season finale'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...