Jump to content

Southpark fans hier melden!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet iemand uit welke aflevering en seizoen het volgende fragmentje komt? klinkt grappig :puh:

Dat komt dus uit deaflevering waarin Timmy in een rockband komt. De aflevering heet Timmy 2000 en is aflevering 4 van seizoen 4.

aha bedankt, maar dat is de enige aflevering op de site die niet werkt :puh:
Ik kijk bijna nooit Southpark, maar aflevring 1008 (volgens mij) vind ik echt gaaf. Het gaat over dat ze in World of Warcraft een onverslaanbare gast tegenkomen. Om die te verslaan gaan ze een maand lang alleen maar World of Warcraft spelen. Hoe vinden jullie die aflevering?
en hoe heet die aflevering? Bewerkt: door DX11

Ik vind South Park grof, maar dat maakt het zo populair. Ik vind een fragment leuk van f*ck. You can Suc* My balls! Die is zo vet!

Make Love, Not Warcraft dat is de aflevering DX11.

Bewerkt: door gtaboy107

Go God Go is ook heel leuk, Cartman kan niet wachten tot de Nintendo© Wii uitkomt over drie weken, en laat zich invriezen. Butters zou hem dan over drie weken weer terughalen, maar dat vergeet hij en Cartman komt terecht in het jaar 2500 nog wat. Dankzij Mrs Garrison en een nieuwe atheïstische(dat je geen geloof hebt) leraar op South Park Elementary is iedereen in de toekomst atheïstisch, en ze hebben oorlog met elkaar, en het ergste is, ER IS GEEN WII!!! Zal Cartman nog terug weten te komen in zijn tijd? Dat zie je in Go God Go part II. Dat is mijn favoriete van Seizoen 10.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Als jullie denken dat jullie de grootste South Park fans zijn, hebben jullie 't mis :puh:.

Zondag is trouwens Bigger, Longer & Uncut om 19.00 ofzo tot 20.30 op Veronica.

Geplaatst:
Als jullie denken dat jullie de grootste South Park fans zijn, hebben jullie 't mis :puh: .

Zondag is trouwens Bigger, Longer & Uncut om 19.00 ofzo tot 20.30 op Veronica.

Ja! ik heb hem al vaak gezien maar ga toch kijken, southpark verveelt nooit!
Geplaatst:

ah hier wastie :puh: maarja, wie weet er waar ik timmy 2000 en make love, not warcraft online kan zien? sorry voor de dubbelpost, oja misschien is het toch niet helemaal legaal maarja youtube mag ook duss... en het is zon slechte kwaliteit dat het weinig kwaad kan, als het nou dvd kwaliteit was ok...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...