Jump to content

is dit bekend uitvallend geluid als ik hard rij vice city psp

dennisarnhem

Recommended Posts

ik heb nu 3 dagen vice city voor de psp en als ik hard rij op een lang stuk wil het geluid van de muziek wel eens weg vallen zou dit gewoon een bug zijn of zou ik met het spel terug moeten gaan en omruilen voor een nieuwe.

meschien hebben meerderen mensen hier last van dan hoor ik het graag.

alvast bedankt....mvg...dennis..............................

ik heb hem bij de media markt gekocht [wou ik eve kwijt]

waar ik ook al niet de beste ervaringen mee heb maar goed hij was iets goedkoper.

Delen op andere websites

bij mij is het ook maar 1 a 2 seconden maar denk dat ik vandaag toch eve terug ga.

bedankt voor jullie reacties...mvg..dennis

Dit heeft niks te maken met eventuele beschadingen aan je UMD ('Universal Media Disc'). Dit is gewoon een typisch gevalletje van laadtijden. GTA Vice City Stories is voor een UMD een groot spel, dus kunnen de laadtijden af en toe vrij langzaam zijn (maar anderzijds ook weer zeer snel). Het wegvallen of het niet meteen starten van geluid is niets om je zorgen over te maken, dus hoef je ook absoluut niet terug naar Mediamarkt te gaan.

Delen op andere websites

ik denk dat je het verkeerd begrijp pietje,als ik gewoon aan het gamen ben en dan in een keer flink hard ga scheuren met een auto en dan de muziek er is en dan in een keer niet,dit duurt maar meschien 2 seconden maar toch het hoort niet denk ik zelf,ik heb hem nu omgeruilt en nu is het goed.

bedankt voor jullie reactie...mvg....dennis....

Delen op andere websites

Hoezeer je ontkent het heeft toch te maken met de laadtijden van de UMD,

er is dus niets mis met de UMD zelf.

iedereen heeft wel problemen met de laadtijden.

bv. dat als je hard rijdt er dingen nog worden geladen bv. een bankje, een gebouw,....

en door het laden verdwijnen er dingen voor even bv. het geluid van de radio.

MASTERMIND :D

Bewerkt: door MASTERMIND
Delen op andere websites

Ja dit is wel bekend

Ik heb het zelf ook maar dat hoeft niet persee als je te hard rijd.

Ik dacht eerst dat het normaal was , in het echt stoort de zender ook wel eens.

Maar nadat ik soms zag dat de omgevind verdween en de radio stoorde wist ik dat dit niet echt goed was.

Dus jij bent niet de eenige. Er zijn nog zat raare niet kloppende dingen aan VCS zoals bv een auto die aan de onderkant van een brug rijd inplaats van op de weg :bonk:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...