dennisarnhem Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 ik heb nu 3 dagen vice city voor de psp en als ik hard rij op een lang stuk wil het geluid van de muziek wel eens weg vallen zou dit gewoon een bug zijn of zou ik met het spel terug moeten gaan en omruilen voor een nieuwe. meschien hebben meerderen mensen hier last van dan hoor ik het graag. alvast bedankt....mvg...dennis.............................. ik heb hem bij de media markt gekocht [wou ik eve kwijt] waar ik ook al niet de beste ervaringen mee heb maar goed hij was iets goedkoper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 vreemd.. ik heb dat zelf nog nooit gehad.. ik zou maar eens naar de winkel gaan.. je hebt toch garantie zou je zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 ik heb idd ook dat de radio wel eens wegvalt,maar dat is maar voor 1 a 2 seconden, dus geef er niet zo veel om, alhoewel het wel regelmatig gebeurd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisarnhem Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 bij mij is het ook maar 1 a 2 seconden maar denk dat ik vandaag toch eve terug ga. bedankt voor jullie reacties...mvg..dennis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 bij mij is het ook maar 1 a 2 seconden maar denk dat ik vandaag toch eve terug ga.bedankt voor jullie reacties...mvg..dennis Dit heeft niks te maken met eventuele beschadingen aan je UMD ('Universal Media Disc'). Dit is gewoon een typisch gevalletje van laadtijden. GTA Vice City Stories is voor een UMD een groot spel, dus kunnen de laadtijden af en toe vrij langzaam zijn (maar anderzijds ook weer zeer snel). Het wegvallen of het niet meteen starten van geluid is niets om je zorgen over te maken, dus hoef je ook absoluut niet terug naar Mediamarkt te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 precies, zoiets dacht ik ook al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisarnhem Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 ik denk dat je het verkeerd begrijp pietje,als ik gewoon aan het gamen ben en dan in een keer flink hard ga scheuren met een auto en dan de muziek er is en dan in een keer niet,dit duurt maar meschien 2 seconden maar toch het hoort niet denk ik zelf,ik heb hem nu omgeruilt en nu is het goed. bedankt voor jullie reactie...mvg....dennis.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) Hoezeer je ontkent het heeft toch te maken met de laadtijden van de UMD, er is dus niets mis met de UMD zelf. iedereen heeft wel problemen met de laadtijden. bv. dat als je hard rijdt er dingen nog worden geladen bv. een bankje, een gebouw,.... en door het laden verdwijnen er dingen voor even bv. het geluid van de radio. MASTERMIND Bewerkt: 1 december 2006 door MASTERMIND Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisarnhem Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 oke zou kunnen maar nu is het gewoon goed,maar je heb gelijk ja want het is soms met de motor dat het eve duurd voordat het geluid komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 Ja dit is wel bekend Ik heb het zelf ook maar dat hoeft niet persee als je te hard rijd. Ik dacht eerst dat het normaal was , in het echt stoort de zender ook wel eens. Maar nadat ik soms zag dat de omgevind verdween en de radio stoorde wist ik dat dit niet echt goed was. Dus jij bent niet de eenige. Er zijn nog zat raare niet kloppende dingen aan VCS zoals bv een auto die aan de onderkant van een brug rijd inplaats van op de weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisarnhem Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 ja dat zeker maar dat zijn we wel gewend ,zoals rond vliegende auto,s en auto waar de passagiers zichtbaar zijn en de auto niet,maar blijfen vette games ondanks de sommige bugs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 Als ik dit zou hebben valt me waarschijnlijk nog geens op. Maak me altijd meer druk om wat er plotseling voor me neus kan verschijnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_fan_123 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 heb dat een keer meegemaakt ja, toen ik op mijn Sanchez reed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 Ik heb soms ook op pcj maar dan niet als ik te hard rij maar als ik er net opstap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_fan_123 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2006 Ik heb soms ook op pcj maar dan niet als ik te hard rij maar als ik er net opstap. ja dat was bij mij dus ook het geval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.