Jump to content

is dit bekend uitvallend geluid als ik hard rij vice city psp

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit komt gedeeltelijk doordat je hard rijdt en het beeld dus wat vervaagt, maar soms is het beeld ook gewoon te laat geladen en zie je dingen te laat, wat jammer is. Bij dit soort dingen zou de auto's wel zichtbaar, dus zo'n ramp is het nou ook al weer niet want je kan gewoon de weg volgen. Het ligt dus puur aan het spel, dit heeft niks met je UMD te maken, je kan hier niks aan doen, laat dat even duidelijk zijn. Je moet met dit soort bugs leren leven, er zitten er veel van in VCS. Hier valt dus kortom niks aan te doen maar dat dit soort bugs het spel verpesten is overdreven naar mijn mening.

Geplaatst:

Er zitten inderdaad nogal wat bugs en glitches in het spel, wat uiteraard zeer spijtig is. Die laadtijden (zoals een gebied wat nog niet helemaal geladen is als je hard aan komt rijden) heeft te maken met dat Vice City in GTA Vice City Stories opgedeeld is in 'vlakken'. Deze vlakken laden zodoende wanneer je erin terecht komt. Daarom heb je weleens stukken die nog niet helemaal geladen zijn als je er binnenin komt rijden.

Geluiden van voertuigen die niet meteen werken hebben ook te maken met laadtijden. Je kan dit snel verhelpen door of heel even te wachten, of door je spel te pauzeren (door op de 'Start-toets' te drukken) en vervolgens het pauzemenu weer af te sluiten. Dit geeft je spel even de tijd om volledig te laden, zodat ook weer meteen het geluid van het betreffende voertuig te horen valt wanneer je het pauzemenu verlaat.

De bugs zijn vervelend, en hadden absoluut niet nodig geweest hoeven zijn. Laadtijden hebben meer te maken met de capaciteiten van de UMD, dus daar valt niet veel aan te doen door Rockstar Games.

Desalniettemin belemmeren de bugs het spel absoluut niet, maar het spel zou hoger beoordeeld zijn zonder deze bugs.

Geplaatst:

daar heb je gelijk in,zit nu op 25,1 procent de bruggen zijn open en het was even zweten maar dacht bij me zelf ik moet die andere kant de stad ook zien en het is echt wel mooi geworden ,ik gamede altijd vice city op xbox dus ik was wel bekent waar alles ligt enzo maar je komt veel nieuwe dingen tegen,ik vind deze persoonlijk vetter als liberty city,hier ben ik wel eve wat langer mee bezig.

en zoals je al zegt de laadtijden dat duurt lang maar dat kan de pret niet drukken.

vette game......dennis

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...