Jim007 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Is er eigenlijk nog iets (geheims) te vinden in de zee? Een eiland ofzo? Je zou toch iets moeten tegenkomen als je zeg maar een uur doorgaat met varen/vliegen of blijft die zee maar doorgaan? Reageren
GTAVC Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 tot nu is er nog niks geheims zinig gevonden allen de oesters die ze moet zoeken en vissen en kwallen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Is er eigenlijk nog iets (geheims) te vinden in de zee? Een eiland ofzo? Je zou toch iets moeten tegenkomen als je zeg maar een uur doorgaat met varen/vliegen of blijft die zee maar doorgaan? Er is inderdaad niet veel bijzonders te vinden, zoals GTAVC al zegt. Kwallen, vissen, dolfijnen en schilpadden zie je er wel. Daarnaast zijn ook de oysters te vinden, waardoor je een hoger sex-appeal krijgt, en je dus eerder bij je vriendin koffie kunt gaan drinken. En natuurlijk krijg je dan meer long-capaciteit. Maar even het antwoord op je tweede vraag, daar vraag je of er iets speciaals gebeurd buiten het speelveld. Het antwoord daarop is: nee. Tenminste, is nog niet ontdekt. Het blijft eeuwig doorgaande zee, al heb ik wel eens verhalen gehoord dat je op een gegeven moment aan de andere kant van San Andreas tevoorschijn komt (dus bijvoorbeeld naar het noorden vliegen vanuit Las Venturas, en je komt in Los Santos uit). Dit kan ik zelf echter niet bevestigen of ontkennen, omdat ik geen zin heb om zo lang te vliegen... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 ik denk dat dit wel klopt, ik heb wel eens heel lang gevlohgen vanuit LV, en ik kwam in LS uit. ik dacht dat ik een soort bocht had gemaakt, maar dit is ook mogelijk... Reageren
BigM Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Het klopt ook. als je de heele tijd door blijft vliegen .verdwijn je als het waare en dan vlieg je nog steeds over het water maar na een tijdje kom je dan gewoon bij lossantos als je in venturas begon Reageren
larsson244 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ze bewere toch dat als je 30 min doorvliegt en dan express verzuipt dat er nieuwe territoruims zijn? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ze bewere toch dat als je 30 min doorvliegt en dan express verzuipt dat er nieuwe territoruims zijn? Er wordt inderdaad beweert dat als je een eind van het land af vliegt, er nieuwe territoriums zullen komen. Dat is een bekende bug. Er komen dan territoriums in de andere steden in San Andreas. Het schijnt dat hoe langer je vliegt, hoe meer territoriums er bij komen. Echter, dat je dan moet verdrinken is niet helemaal waar. Dat doen de meeste dan wel, maar dat is ook logisch, want als je een half uur vliegt, dan zou je ook een half uur terug moeten vliegen. Als je dan verzuipt, is alles in één keer opgelost, en wordt je gespawnt voor het ziekenhuis op het vaste land. Reageren
M4X Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Er is een missie (ik kan niet op de naam komen ) >>> Door Dutchy3010: Dat is Saint Mark's Bistro <<< waar in je naar Liberty City vliegt. Dit doe je door een blip te volgen die ver in zee ligt. Eenmaal daar aangekomen moet je wat mensen vermoorden. Als de missie is afgelopen kan je helaas niet meer terug, dit hebben velen geprobeerd. Voor de rest is er weinig in de zee te beleven, behalve de dingen die hierboven werden opgenoemd met de nieuwe territoriums, maar dit is dus helaas een bug. Reageren
Velaro Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Er is een missie (ik kan niet op de naam komen ) waar in je naar Liberty City vliegt. Dit doe je door een blip te volgen die ver in zee ligt. Eenmaal daar aangekomen moet je wat mensen vermoorden. Als de missie is afgelopen kan je helaas niet meer terug, dit hebben velen geprobeerd. Voor de rest is er weinig in de zee te beleven, behalve de dingen die hierboven werden opgenoemd met de nieuwe territoriums, maar dit is dus helaas een bug. Je kan wel terug door middel van de San Andreas Place Manager. Ik herinner me hier nog een topic over en dat was denk ik iets met coordinaten invoeren. Ik zal het topic even voor je opzoeken. Je zal wel merken dat niet alles daar solide is. Edit: Ik heb het topic al gevonden. Neem er maar eens een kijkje. Bewerkt: 3 december 2006 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.